Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@15:41:44 GMT

باشگاه پرسپولیس با «بیرو» و شهرخودرو به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۳۳۰

باشگاه پرسپولیس با «بیرو» و شهرخودرو به توافق رسید

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در بخشی از اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص توافق با دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال این باشگاه و همچنین باشگاه شهرخودرو آمده است:

با وجود شرایط دشواری که باشگاه به لحاظ مالی در چند هفته گذشته داشت و پرداخت مطالبات معوق اعضای تیم در اولویت قرار گرفته بود و خوشبختانه بخشی از آن نیز انجام شده و در ادامه نیز بخش دیگری پرداخت خواهد شد، رسیدگی به دو پرونده مهم که جلوی نقل و انتقالات پرسپولیس را گرفته بود آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم که مساله طلب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بعد از مذاکرات و در نهایت توافق با او حل و فصل شده و طی دو قسط مطالبات این بازیکن پرداخت خواهد شد تا از این نظر تهدیدی متوجه فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات نباشد.  

همچنین باشگاه پرسپولیس با باشگاه شهرخودرو بر سر پرداخت طلب معوقه این باشگاه به توافق رسیده و فردا نیز قسط اول از این طلب پرداخت می‌شود. در این پرونده نیز می‌شد شرایط را برای پرسپولیس خیلی بهتر مدیریت کرد اما در هر صورت این توافق اکنون انجام شده و مدیریت باشگاه نیز به بندهای توافق پایبند خواهد بود.
 

برچسب‌ها بیرو باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرو باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند بیرو باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند شهر خودرو مشهد باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

یکی از مقامات ارشد حماس، سخنان وزیر امور خارجه آمریکا که حماس را به تاخیر در توافق آتش بس غزه متهم کرده، «ناعادلانه» خواند.

به گزارش ایسنا، سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا حماس را «ناعادلانه» متهم به تاخیر در توافق آتش بس غزه می‌کند.

بلینکن بارها از حماس خواسته است که پیشنهاد تل‌آویو را برای آزادی اسیران و دستیابی به آتش بس بپذیرد و آن را «فوق العاده سخاوتمندانه» دانسته است.

ابوزهری به رویترز گفت: نظرات بلینکن با واقعیت در تضاد است. برای بلینکن که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل و نه آمریکا شناخته می شود، عجیب نیست که چنین اظهاراتی را بیان کند.

وی افزود: حتی تیم مذاکره کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بود.

ابوزهری گفت که این گروه همچنان در حال بررسی پیشنهاد اخیر آتش بس است. حماس به دنبال آتش بس دائمی و عقب نشینی اسرائیل از غزه است، در حالی که نتانیاهو می گوید اسرائیل باید برای امنیت خود، با یا بدون توافق با حماس، تشکیلات باقی مانده حماس را در رفح در جنوب غزه نابود کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • رئیس سیا وارد قاهره شد
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • بلینکن: راه‌های دیگری به جای حمله به رفح وجود دارد
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود