Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  - آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه بزرگ جلوه دادن مشکلات و نواقص، موجب یاس و ناامیدی مردم می‌شود یادآور شد: هیچ تردیدی در این وجود ندارد که اصلی‌ترین مسئولیت و وظیفه مدیران کشور رفع مشکلات و حل گرفتاری‌های مردم است.

به گفته آملی لاریجانی در ارزیابی دستاورد‌های نظام و انقلاب نباید اسیر توهماتی شویم که دشمنان همواره سعی در القای آن دارند و متاسفانه برخی گروه‌های داخلی نیز در این جریان سازی‌های کاذب، به دشمنان کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از مهم‌ترین آثار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را استقلال همه جانبه کشور بویژه استقلال سیاسی دانست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد گرچه به وجود برخی مشکلات و فاصله میان شرایط موجود تا شرایط مطلوب باید اذعان کرد، اما این کمال ناسپاسی و قدرناشناسی در محضر حق تعالی است که دستاورد‌های عظیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را نبینیم یا آن‌ها را کم اهمیت جلوه دهیم.

آملی لاریجانی که در جلسه امروز مجمع با حضور روسای قوا و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام سخن می گفت  اصلی‌ترین دلیل دشمنی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی را در استقلال کشور دانست و اظهار کرد خودباوری، دستاورد دیگری بود که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی برای مردم به ارمغان آمد و تاثیرات عظیمی که امروز نظام جمهوری اسلامی در سطح جهانی دارد، ناشی از این خودباوری و استقلال است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی کاستی‌ها، ناشی از فشار‌های دشمنان و بخشی از آن نیز به دلیل ناکارآمدی برخی از مدیران است، بر ضرورت توجه جدی به مجموع خدمات عظیم نظام و پیشرفت‌های موجود در عرصه‌های گوناگون علمی، فناوری، نظامی، فرهنگی و ... تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام سران سه قوه انقلاب اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!