Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:19:24 GMT

شب شعر فجر انقلاب در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۶۲۰

شب شعر فجر انقلاب در مشهد برگزار شد

به گزارش چهارشنبه ایرنا، در این شب شعر، شاعرانی همچون محمدکاظم کاظمی، جواد اسلامی، سید حسین مصطفی زاده، حجت الاسلام سید حسین سیدی و راضیه رجایی اشعار خود را قرائت کردند.

زهرا محدثی خراسانی، مصطفی جلیلیان مصلحی، علی مقدم و طیبه سادات ثابت از دیگر افرادی بودند که اشعار خود را به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی قرائت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب شعر فجر انقلاب با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن آفاق ادب خراسان برگزار شد.

در این شب شعر همچنین یاد و خاطره سعید تشکری نویسنده و فیلمنامه نویس انقلابی که هجدهم بهمن ماه جاری دارفانی را وداع گفت، گرامی داشته شد.

برچسب‌ها مشهد شب شعر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد شب شعر دهه فجر مشهد شب شعر دهه فجر شب شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..