Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:27:39 GMT

نهضت کمک مومنانه به ایستگاه انقلاب رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۶۶۰

نهضت کمک مومنانه به ایستگاه انقلاب رسید

گروه استان ها- هم زمان با ایام الله دهه فجردر دو روز حدود ۹ هزار بسته معیشتی در طرح کمک مومنانه بین نیازمندان در مازندران توزیع شد و ۱۴ مسکن محروم نیز بهره برداری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در آیین استانی نهضت کمک های مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت ساری رزمایش کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان این شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیین افتتاحیه 14 واحد مسکن مددجویی امروز در شهرستان ساری صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: در آیین افتتاح 14 واحد مسکن مددجویی حدود 2 میلیارد و 240 میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های خیرین عزیز، نهادها و ارگان‌های وام دهنده و کمک‌های بلاعوض که باعث شد تا ین سرپناه برای نیازمندان ساخته و تحویل دهیم.

مسلمی خاطرنشان کرد: مجموع 3 هزار و 700 بسته معیشتی در طول ایام الله دهه فجر به همت سپاه شهرستان ساری تهیه و به دست نیازمندان این شهرستان رسید؛ بخشی نیز در طول چند روز توزیع می‌شود.

وی گفت: اعتبار بسته های معیشتی اهدا شده در مرکز استان حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری در آیین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه زمانی که با دستور مقام معظم رهبری آغاز شد مجموعه سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حوزه‌های مختلف گام‌های موثری را برداشتند.

وی افزود: سپاه شهرستان سال طی سال 1400 در ابعاد مختلف از جمله تهیه بسته‌های کمک معیشتی اقداماتی موثری انجام داد و در دوره هشتم رزمایش هزار و 500 بسته کمک مومنانه تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ساری تصریح کرد: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان نیز حدود 2 هزار و 200 رسید کالا به ارزش تقریبی 850 میلیون تومان تهیه کردند که به مناسبت ایام‌ الله دهه فجر توزیع شد.

شریفی خاطرنشان کرد: حدود 2 میلیارد تومان در حوزه جهیزیه نوعروسان اعتبار از ابتدای سال تاکنون توسط خیرین جمع‌آوری شد که مشارکت  پایگاه‌های مقاومت نیز بوده است.

وی ادامه داد: جهیزیه به نوعروسانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) هستند؛ اهدا شد و از طریق سامانه کالاهایی که مشخص و نیاز دارند تهیه می‌شود.

فرمانده سپاه ساری در خصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی بیان کرد: پروژه آب رسانی یکی از روستای ساری امروز با کمک بسیج سازندگی حدود یک و نیم کیلومتر لوله کشی و آب شرب روستا تامین شد.

شریفی یادآور شد: با 30 حوزه مقاومت و 654 پایگاه در این شهرستان در حوزه محرومیت‌زدایی گام‌های موثری برداشته شد و با تشکیل قرارگاه‌های محله محور بیشتر در حوزه رفع مشکلات اقدامات انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پایان اسفندماه و نزدیک به سال نو رزمایش دیگری انجام می‌شود تا کمک به نیازمندان باشد.

تداوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس 

سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس در حاشیه رزمایش کمک مومنانه انروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر حدود 2 هزار بسته معیشتی به ارزش 1 میلیارد با کمک خیرین و ادارات شهرستان جمع آوری و تحویل خانواده های نیازمند شد.

وی با اشاره به بحث اشتغال افزود: اقدامات خوبی در  بخش اشتغال خانگی که حدود 2 میلیارد تومان اعتبار به 200 نفر به مبالغ 10 تا 100 میلیون تومن از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج  مشمولین اهدا شده است.

3 هزار بسته معیشتی هم زمان با دهه فجر در نکا توزیع شد

سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران در آئین نهضت کمک‌های مومنانه سپاه شهرستان نکا به‌ مناسبت چهل‌وسومین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن درصد این است تا خدمات و اقدامات و چهره انقلاب اسلامی را در ذهن مردم و نسل امروز توسط جریان‌های سلطنت‌طلب مخدوش کند.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب باید در بین نسل بعد انقلاب و جوانان امروز و فردا فرهنگ‌سازی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستان مردم ایران به پیروزی رسید و دامن همین ملت ایرانی پرورش و شجره طیبه تناور شد.

مجیدی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند بسیج پاره تن مردم است، گفت: بسیج از مردم فاصله نمی‌گیرد و در تمام عرصه‌ها که مردم نیازمند داشتند به‌عنوان مدبر انقلاب اسلامی وارد عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدای زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شد و ما باید  پیرو مسیر و راه آنان باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران افزود: تفکر انقلاب اسلامی باید به‌عنوان الگو در تمام جهان رواج پیدا کرده و از مرزهای جغرافیایی عبور خواهد کرد.

مجیدی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی شکل گرفته و باید ترویج پیدا کند چراکه اینگونه پاسخ‌گوی خون شهدا خواهیم بود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب برای نسل جوان تبیین شود و جزو باورها و اعتقادات ما است تا انقلاب ما انقلابی جهانی شود.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان نکا در حاشیه آیین نهضت کمک‌های مومنانه سپاه این شهرستان  به‌مناسبت 43 فجر انقلاب اظهار داشت: در ایام‌ الله دهه فجر 3 هزار بسته کمک مومنانه برای نیازمندان آماده و توزیع می‌شود.

وی افزود: در مدت زمانی که مقام معظم رهبری دستور برگزاری رزمایش کمک مومنانه را اعلام کردند تا به امروز شهرستان نکا به کمک خیرین، مردم و بسیجیان حدود 46 هزار سبد کالای کمک مومنانه به ارزش 18 میلیارد تومان تهیه و توزیع کند.

سردار شریف: سپاه 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع می‌کند/ لحظه‌ای از کمک به مردم محروم غافل نخواهیم بود 64 هزار بسته معیشتی در شهرستان های استان تهران توزیع می‌شود + تصاویر آیین توزیع 20 هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان برگزار شد

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: هر کجا که به کمک بسیجیان باشد در صحنه هستیم تا به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

نجفی در ادامه گفت: دهه فجر امسال دو خانه محروم به ارزش هر کدام 220 میلیون تومان و در کل 440 میلیون تومان را آماده و تحویل خانواده‌ها دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 6 مزار شهدا به عنوان طرح عمرانی سپاه ناحیه نکا به ارزش 530 میلیون تومان بهسازی و در دهه‌ فجر امسال افتتاح شد.

همچنین رزمایش کمک مومنانه با توزیع 400 بسته معیشتی امروز در شهرستان سیمرغ زادگاه سرلشگر خلبان شهید احمد کشور توسط سپاه ناحیه سیمرغ توزیع شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهضت کمک های مومنانه سپاه کربلا مازندران رزمایش کمک مومنانه پایگاه های مقاومت ایام الله دهه فجر هزار بسته معیشتی بسته معیشتی انقلاب اسلامی میلیون تومان سپاه شهرستان فرمانده سپاه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد

سعید خواجه گفت: ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن و حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر نیز برای واحدهای مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهرستان گناباد ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع اشخاصی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۶ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند که تاکنون زمین برای حدود ۶ هزار و ۱۰۰ نفر و ۹۰ درصد این افراد تامین شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد ادامه داد: همچنین از مجموع یک هزار و ۲۰۰ نفر که برای طرح جوانی جمعیت در این شهرستان ثبت نام کردند شرایط ۸۰۰ نفر تایید نهایی و به ۵۰۰ نفر از آنان زمین به صورت رایگان تحویل داده شده است.

با هدف تشویق خانواده ها به فرزندآوری و در راستای طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده، افرادی که تاریخ تولد فرزند سومشان بعد از تاریخ ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰ باشد و قبل این تاریخ برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰ متر و رایگان به آنان اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گناباد از نظر تامین زمین طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده رتبه نخست را بین شهرستانهای استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

خواجه گفت: همچنین حدود ۶۰۰ واحد مسکونی از مسکن مهر سابق با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد تعیین تکلیف و به متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد واگذار شده و ۲۷۶ واحد نیز در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شوند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی