Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی ۳۰۵ طرح روستایی با حضور ویدئوکنفراسی معاون اول رییس جمهور در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاح متمرکز ۶ هزار و ۵۷۸ طرح و پروژه عمرانی و اشتغالزایی روستایی سراسر کشور، امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن در نهمین روز دهه فجر با حضور "محمد مخبر" در شهرستان پیشوا استان تهران و ارتباط تصویری با استان‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این مراسم در بیرجند با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد. مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در این نشست مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای ۳۰۵ طرح روستایی را ۴۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۳۱ طرح با مشارکت دهیاری‌های خراسان جنوبی و با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد تومان اجرایی شد که ۱۷ هزار و ۶۴۶ خانوار در قالب ۵۹ هزار و ۸۷۶ نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

عالیه خواجوی افزود: ۱۸۴ طرح با اعتبار ۴۷۵ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان هم با مشارکت ۱۵ دستگاه‌ اجرایی استان در روستاهای خراسان جنوبی اجرایی شده است که بخش قابل توجهی از جمعیت روستایی از مزایای آن برخوردار شدند.

همزمان با دهه فجر امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هزار و ۵۲۲ پروژه با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان در این استان آغاز شده که از این تعداد ۷۶۵ پروژه مربوط به مناطق روستایی است.

از این تعداد ۶۴۱ پروژه با اعتبار ۶۳۷ میلیارد تومان در مناطق روستایی افتتاح و ۱۲۴ پروژه هم با اعتبار ۴۱۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد که بخش قابل توجهی از جمعیت روستایی خراسان جنوبی از مزایای آنها برخوردار شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح روستایی افتتاح پروژه عمرانی میلیارد تومان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

کد خبر 6089932

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی