Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:49:05 GMT

مجتمع قالیبافی در بجنورد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۷۲۵

مجتمع قالیبافی در بجنورد افتتاح شد

سرپرست صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه این مجتمع تولیدی اظهار داشت: برای راه اندازی این مجتمع تولیدی که در روستای آذرسای این شهرستان است  ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری اختصاص یافت.

رمضان حافظی افزود: با اجرای این طرح برای اهالی روستای آذرسا و برای  ۱۸ نفر از مددجویان و بانوانی زندانی بند باز نیز شغل ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون مبلغ  هزار و ۲۶ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال تسهیلات به یکهزار و۱۵۴ طرح پرداخت شده است که زمینه اشتغال برای بیش از ۲هزار نفر  فراهم شده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی افزود: در سال جاری به یکهزار و ۸۱۹ طرح اشتغال زایی ۶۳۱ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد.

مجتمع قالیبافی اعلابافان آپادانا با ظرفیت تولید یکهزار و ۴۰۰ متر مربع در سال و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم و پشتیبان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
سید محمد مهدی سادات خانساری کارآفرین برتر کشوری و مدیر عامل شرکت تعاونی اعلابافان آپادانا نیز ضمن قدردانی از حمایت های صندوق کارافرینی امید بر لزوم تغییر نگرش در دستمزد و بیمه بافندگان تاکید کرد و افزود: هم اینک ۱۳۵ دار قالی در این مجتمع دایر شده است که بیش از ۱۷۰ بافنده نیز مشغول به کار شدند، با حمایت های بیشتر مسوولان استانی  ظرفیت مجتمع به تعداد ۴۰۰ بافنده قابل ارتقا است.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی دهه فجر بجنورد خراسان شمالی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم

دومین منزل دپوی چند تُنی زباله در بجنورد طی کمتر از یک ماه کشف و پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، دومین منزل دپوی چند تُنی زباله در بجنورد طی کمتر از یک ماه کشف و پاکسازی شد.

این ملک واقع در کوچه شهید قدرتی در خیابان نیروگاه بود.

کد خبر 751150

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی