Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:33:54 GMT

لزوم برخورد جدی با مقصران حادثه قطار تهران – ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۲۱۲۴

لزوم برخورد جدی با مقصران حادثه قطار تهران – ارومیه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در محل خروج دیزل قطار مسافربری مسیر تهران به ارومیه گفت: باید مقصران این حادثه شناسایی و برخورد لازم صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: صبح امروز حدود ساعت ۸:۳۰ صبح در مسیر تهران به ارومیه و در فاصله ۳ کیلومتری ایستگاه رشکان، متأسفانه به دلیل ریزش ترانشه در مسیر ریل آهن، دیزل قطار با ۱۱۵ مسافر از ریل خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعباس جعفری ادامه داد: بلافاصله بعد از این حادثه و با دستور مقام عالی استان، مدیران شورای هماهنگی مدیریت بحران استان جهت بررسی ابعاد مختلف این حادثه در محل حاضر و در ابتدا مسافرین از طریق اتوبوس از ایستگاه رشکان به ارومیه منتقل شدند، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

با دستور محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی مبنی بر بررسی سریع ابعاد مختلف حادثه خروج قطار تهران - ارومیه، مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی به همراه تعدادی از مدیران شورای مدیریت بحران استان در محل حادثه حاضر و دلایل وقوع آن را بررسی کردند.

کد خبر 5421390

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی قطار دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران گرگان جشنواره فیلم فجر آمار کرونا راهپیمایی 22 بهمن افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا عکس استانها ایلام بارش برف مدیریت بحران استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس