Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله سیاهکلی گفت: با این گونه کارهای پوپولیستی مخالف هستم در حالی که طرح شفافیت روند قانونی خود را در مجلس طی می‌کند؛ بنابراین نباید سر مردم را کلاه بگذاریم چراکه ما قانون‌گذار هستیم و نباید خارج از قانون عمل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: نام من در لیست کسانی که شفافیت آراء را می‌خواهند، قرار دارد و این لیست در مجلس و در کمیسیون مربوطه در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: حالا دوباره برخی راه می‌افتند و مجدد لیست تهیه می‌کنند و ما که قرار نیست دنبال آدم‌ها راه بیفتیم؛ شاید مقاصد دیگری داشته باشند.
  نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: مجلس قاعده دارد و مراحل طرح شفافیت آراء در کمیسیون مربوطه طی می‌شود بنابراین چه دلیلی برای تهیه دوباره لیست است و به نظر می‌آید که برخی کاسب این طرح شفافیت شده‌اند!
  سیاهکلی عنوان کرد: به طور کلی همه مجلس به دنبال شفافیت هستند و هر کسی مغایر با این موضوع حرف بزند، ضد مجلس انقلابی صحبت می‌کند.
  وی اذعان کرد: کسانی که هر روز یک نامه تهیه کرده و در مجلس راه می‌افتند، خلاف نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس حرکت می‌کنند؛ ما مگر دنباله‌رو این آدم‌ها هستیم؟ هر کدام از نمایندگان استقلال دارند و برای یک بار حرف خود را گفته‌ایم که موافق شفافیت هستیم و قبول داریم.
  این نماینده مجلس گفت: شفافیت از مجلس شروع می‌شود و در قالب قانون‌مندی روی کار می‌آید و مصوب می‌شود.
  وی بیان کرد: به این کسانی که لیست و نامه راه‌ می‌اندازند باید گفت که شما ابتدا زندگی خودتان را شفاف کنید!
  سیاهکلی تاکید کرد: با این گونه کارهای پوپولیستی مخالف هستم در حالی که طرح شفافیت روند قانونی خود را در مجلس طی می‌کند؛ بنابراین نباید سر مردم را کلاه بگذاریم چراکه ما قانون‌گذار هستیم و نباید خارج از قانون عمل کنیم.
  نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان گفت: کسانی که هر از گاهی داستانی را علم می‌کنند باید پرسید که هدف و مقصدشان از این کارها چیست؟ چنین کارهایی منطقی و قانونی نیست.
  من از همه همکارانم دفاع می‌کنم و نام همه نمایندگان و نمایندگان استان آقای رجب رحمانی، عباسپور و خانم محمدبیگی در طرح شفافیت وجود دارد.
  انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند