Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: ۷۰ درصد سفرهای بین‌شهری در استان عبوری هستند و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، به عنوان چهارراهی ترانزیتی رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

وی بیان کرد: ۲۳۲ نقطه حادثه‌خیز توسط کارشناسان پلیس شناسایی‌شده اما نبود اعتبارات روند اصلاح را طولانی کرده و آمار تصادفات را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بابیان اینکه راهداری و حمل‌ونقل استان آشکارسازی و مرمت نقاط حادثه‌خیز را باوجود محدودیت اعتبار انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه خیر برای کاهش حوادث جاده‌ای لازم است.

سردار میرحیدری، به کاهش هشت درصد تصادفات فوتی و پنج درصد حوادث جرحی اشاره کرد و اذعان داشت: وقوع تصادفات درون‌شهری امسال به دلیل افزایش ترددها نسبت به پارسال که محدودیت کرونایی بوده ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ درصد از تماس‌ها با مرکز ۱۱۰ استان است، خاطرنشان کرد: تماس‌های غیر فوریتی اختلال در عملیات و نارضایتی مردم را به همراه دارد.

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به  افزایش سرقت در بخش‌های مختلف،تصریح کرد: سرقت  از اماکن عمومی چهار درصد افزایش داشته که کنترل این موضوع به ساماندهی ضایعاتی‌ها و همکاری شهرداری برای جلوگیری از رهاسازی مصالح ساختمان‌های در حال ساخت دارد.

وی با تاکید برافزایش جیب‌زنی و جیب‌بری تا ۲۹ درصد و رشد چهاردرصدی سرقت پلاک، گفت: برای کاهش این جرائم به آگاهی بخشی و افزایش هوشیاری نیاز داریم اگرچه باند سرقت گوشی همراه دستگیر و برخی از گوشی‌ها را کشف و برخی هم در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی اصفهان از کاهش ۱۵ درصد جرائم اقتصادی، ۱۲ درصدی جعل و ۱۰ درصدی کلاهبرداری خبر داد و افزود:  با اتفاقات سیاسی در کشور همسایه واردات مواد مخدر کاهشی بوده و امسال نزدیک به ۴۲ تن مواد مخدر در استان کشف‌شده و افزایش ۴۶ درصد معتادین و ۱۱ درصدی خرده‌فروشان  و۲۲ درصد انهدام مواد مخدر در اصفهان رقم خورده است.

وی به پرونده‌های جرائم سایبری اشاره کرد و گفت: این حوزه نیازمند آموزش و افزایش مهارت عمومی برای کاهش کلاهبرداری و سواستفاده از مردم است و تعامل رسانه‌ها با پلیس را می‌طلبد.

اصفهانی‌ها از شماره‌گذاری الکترونیکی استقبال نکردند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: مردم این استان به دلیل نبود آشنایی کامل از شماره‌گذاری الکترونیکی از این طرح پلیس استقبال نکردند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در ادامه نشست خبری افزود: تعویض پلاک اینترنتی از سه‌ماهه گذشته در این استان شروع‌شده و نقش مهمی در کاهش اتلاف وقت شهروندان دارد.

وی  با یادآوری انجام ۸۰ درصد فرآیندهای مربوط به شماره‌گذاری در منزل، اظهار داشت: پس از انجام مراحل اداری در منزل و محل کار، مالکین برای تحویل پلاک به مرکز شماره‌گذاری مراجعه می‌کنند.

وی بابیان اینکه شماره‌گذاری آنلاین با نوبت اینترنتی تعویض پلاک خودرو متفاوت است، اضافه کرد: در انجام این فرآیند برخی از شرکت‌های خدمات اینترنتی و مجازی مبالغ زیادی را از مردم دریافت می‌کنند درحالی‌که ارائه این خدمت از سوی پلیس رایگان و تنها هزینه‌های مربوط به ارائه پلاک اخذ می‌شود.

نوبت الکترونیکی  از طریق سامانه انجام می‌شود تا در یک‌زمان مشخص به مرکز تعویض پلاک مراجعه کند و مراحل تعویض پلاک را حضوری انجام دهد ولی در شماره‌گذاری آنلاین ۸۰ درصد فرآیند پلاک گذاری الکترونیکی است و فقط نصب پلاک حضوری است.

وی به اجرای طرح بخشودگی جرائم کرونایی اشاره کرد و یادآور شد: برخی از خبرنگاران، کادر درمان و بخشی از مردم در ایام کرونا به دلیل ضرورت در جاده‌های درون‌شهری و بیرون شهری تردد کرده‌اند که با ارائه مدرک مشمول این طرح می‌شوند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان، مالکین خودروهایی که به دلیل درمان، فوت بستگان درجه‌یک و حضور در مراکز درمانی در دوران کرونا توسط پلیس جریمه‌شده‌اند، می‌توانند با ارائه مدارک خود از طرح بخشش استفاده کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان نیز در بخشی از این نشست خبری از بی‌توجهی بعضی از شهروندان در حفاظت از طلا و جواهرات و اشیا قیمتی آنان انتقاد کرد و گفت: این بی‌دقتی گاهی باعث سرقت اموال آنان و خسارت سنگین شده است.

سرهنگ حسین ترکیان ادامه داد: امسال ۱۷۵ باند سرقت در استان اصفهان متلاشی‌شده که این اقدام در مقایسه با سال قبل ۹درصد رشد داشته و البته سرقت‌های مهم این استان ۱۰ درصد کاهش داشته است.

نشست خبری فرمانده انتظامی استان اصفهان در محل معاونت اجتماعی استان اصفهان برگزار و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان تصادفات جاده ای فرمانده انتظامی استان اصفهان شماره گذاری تعویض پلاک نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور نمایندگان بخش‌های خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت تجهیزات پزشکی کشور به ریاست رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امین‌رضا خالقیان دبیر نمایشگاه با برشمردن اقدامات انجام شده تاکنون، در خصوص فعالیت کمیته‌های رویدادهای جانبی نمایشگاه توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه نمایندگان تشکل‌های حوزه وزارت بهداشت، وزارت صمت، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی روند اقدامات انجام شده را تشریح نمودند.

نمایندگان بخش خصوصی حوزه تجهیزات پزشکی ضمن بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای برگزاری پرثمر و حضور حداکثری اعضای تشکل‌های خود در این نمایشگاه، خواستار حمایت‌های ویژه توسط نهادهای مرتبط در این نمایشگاه شدند.

در ادامه این جلسه مقرر شد، نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت صمت و همچنین معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در ایام ۴ روزه نمایشگاه با هدف پاسخگویی و رفع موانع مخاطبان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام به راه اندازی میز خدمت نموده و راهنمایی‌های لازم در خصوص قانون جهش تولید را به عمل آورند.

از دیگر مصوبات این نشست، برگزاری رویدادهای داخلی و بین‌المللی در حاشیه نمایشگاه با حمایت‌های معاونت علمی و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی بود. همچنین مقرر شد صندوق نوآوری و شکوفایی میزان و نحوه حمایت مالی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه را اعلام نماید.

در ادامه مصوبات مقرر شد نماینده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران نسبت به پیگیری ارائه تخفیفات ویژه در اجاره بهای زمین این دوره از نمایشگاه، اقدام لازم را به عمل آورد.

در پایان مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه، گفت: قطعاً با حمایت تمامی ذی نفعان حوزه سلامت، برگزاری این دوره از نمایشگاه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی ارتقا قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث، ۲۹ اردیبهشت تا یک خرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088604 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی