Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با شکست تیم‌های مدعی سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال عصر امروز (چهارشنبه) در حالی با برگزاری ۷ دیدار همزمان در شهر‌های مختلف به اتمام رسید که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم فولاد سیرجان میزبان تیم صدرنشین سپاهان اصفهانی بود که در این بازی بازیکنانی مانند امیر غفور و فرهاد قائمی را به صلاح دید کادر فنی در ترکیب نداشت که در نهایت سیرجانی‌ها با پیروزی ۳ بر صفر مقابل شاگردان محمدی‌راد سیزدهمین برد خود را کسب کردند تا فولاد سیرجان هم هفتمین مسافر پلی‌اف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حساس‌ترین دیدار تیم لبنیات هراز آمل در سالن پیامبر اعظم میزبان شهرداری ارومیه پرستاره، اما پرنوسان بود که در نهایت شاگردان بهروز عطایی موفق شدند با حساب ۳ بر یک از سد شهرداری ارومیه بگذرند تا هراز با هفده برد و ۴۹ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند و در سوی مقابل ارومیه‌ای‌ها هم با ۱۵ برد از رده پنجم تکان نخوردند.

پیکان تهران در دیداری عجیب با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب هورسان رامسر انتهای جدولی شد تا شاگردان پیمان اکبری با قبول نهمین باخت خود و با توجه به پیروزی رقبا به رده چهارم سقوط کنند.

شهداب یزد هم در ادامه نوار پیروزی‌هایش با نتیجه ۳ بر یک از سد مس رفسنجان گذشت تا یزدی‌ها در فاصله یک هفته مانده به پایان دور مقدماتی با ۱۷ پیروزی بالاتر از پیکان به رده سوم برسند و مس هم با این باخت به رده هفتم سقوط کرد.

* نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

فولاد سیرجان ۳ - سپاهان اصفهان صفر (۲۵-۲۲، ۲۵-۲۲ و ۲۶-۲۴)   هراز آمل ۳ - شهرداری ارومیه ۱ (۲۰-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۵)   سایپا ۳ - آذرباتری ارومیه ۲ (۲۵-۱۸، ۲۲-۲۵، ۲۶-۲۸، ۲۵-۲۰ و ۱۷-۱۵)   شهرداری ورامین ۲ - راهیاب ملل مریوان ۳ (۱۷-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۵ و ۹-۱۵)   مقاومت شهداب یزد ۳ - مس رفسنجان ۱ (۲۵-۲۲، ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۷ و ۲۵-۲۲)   هورسان رامسر ۳ - پیکان صفر (۲۵-۱۷، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۱)   شهردای گنبد ۱ - پاس گرگان ۳ (۲۵-۲۷، ۲۵-۲۰، ۲۲-۲۵ و ۲۰-۲۵)

* جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیست و پنجم:

بیشتر بخوانید: عطایی: جوانگرایی لازمه تیم ملی والیبال است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سپاهان اصفهان شهرداری ارومیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سپاهان اصفهان شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال هفته بیست و پنجم شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و اورتون در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری اورتون به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اورتون به‌پایان رسید.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ برای اورتون گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون کد خبر 747724

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو