Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های والیبال لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر امروز چهارشنبه در بیست‌وپنجمین هفته لیگ برتر والیبال بازی‌های حساس مقابل حریفان خود را با برد پشت‌سر گذاشتند و هر کدام توانستند یک پله در جدول صعود کنند.

هورسان رامسر که در رتبه سیزدهم قرار داشت و در صورت شکست تا حد زیادی سقوطش از لیگ برتر قطعی می‌شد با بردی ارزشمند و تقریبا دور از انتظار موقتا از سقوط فرار کرد و یک پله در جدول بالاتر رفت و لبنیات هراز نیز با برد مقابل شهرداری ارومیه به هفدهمین پیروزی فصل دست یافت و با کمک هورسان که پیکان رده دومی را شکست داد توانست رتبه دوم جدول را در اختیار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هورسان رامسر – پیکان تهران

تیم والیبال هورسان رامسر که برای امیدوار ماندن به بقا در لیگ برتر والیبال فقط به برد در دیدار امروز مقابل پیکان پرستاره نیاز داشت، در حالی که پیش‌بینی می‌شد مقابل تیم دوم جدول و یکی از مدعیان قهرمانی کار سختی در پیش داشته باشد، فراتر از انتظارات ظاهر شد و توانست در سه دست پیاپی تیم قدرتمند پیکان را در رامسر شکست دهد. بردی که هم هورسان را یک پله در جدول بالا برد و به بقا در لیگ امیدوار نگه داشت و هم باعث صعود یک پله‌ای لبنیات هراز آمل در جدول و قرار گرفتن این تیم مازندرانی در رتبه دوم جدول شد.

شاگردان مسعود آرمات دست نخست را توفانی آغاز کردند و اجازه ندادند بازیکنان پیکان تاکتیک‌های مد نظر پیمان اکبری را در زمین به درستی اجرا کنند. سرویس‌های کم‌نقص، دریافت‌های دقیق و هماهنگی بالای بازیکنان هورسان در این دست چهره متفاوتی از این تیم نسبت به هفته‌های گذشته را نشان داد و پیمان اکبری و شاگردانش را در امتیازگیری با مشکل جدی مواجه کرد. به طوری که فاصله امتیازی هورسان با پیکان پرستاره به بیش از پنج امتیاز رسید و در نهایت نیز هورسانی‌ها توانستند دست نخست را با اختلاف ۱۰ امتیازی و نتیجه ۲۵ – ۱۵ به سود خود تمام کنند.

هورسان در دست دوم نیز به روند موفق‌اش در امتیازگیری و تقابل پایاپای با حریف قدرتمند خود ادامه داد و باز هم پیکانی‌ها گرفتار بازی خوب و هماهنگ و تاکتیکی شاگردان آرمات شدند. البته پیکان در این دست بهتر از دست نخست عمل کرد و توانست فاصله امتیازی را کمتر کند. اما در نهایت هورسان موفق شد ۲۵ – ۲۲ در دومین دست نیز پیروز شود.

در دست سوم نیز دریافت‌های عالی رامسری‌ها و بازی با کیفیت آن‌ها ستاره‌های پیکان را با چالش جدی در امتیازگیری مواجه کرد. شاگردان پیمان اکبری نیز تحت فشار بازی بارها سرویس را به تور زدند و امتیاز از دست دادند. هورسان رامسر مانند دو دست نخست، در دست سوم هم از ابتدا پیش افتاد و فاصله حداکثر دو امتیازی با حریف قدرتمند را در طول بازی تا امتیاز ۲۲ نسبت به حریف حفظ کرد. اما از امتیاز ۲۲ به بعد سرعت بیشتری در امتیازگیری داشت و با نتیجه ۲۵ – ۲۱ پیکان را شکست داد تا با کسب یک برد ارزشمند در هفته ماقبل پایان مرحله مقدماتی رقابت‌ها، از سقوط قطعی فرار کند و به بقا در لیگ امیدوار شود.

تعداد بردهای هورسان رامسر با این پیروزی مهم به هشت رسید و این تیم برای بقا در لیگ برتر همچنان امیدوار ماند. شکست خانگی شهرداری ورامین که یکی از رقبای اصلی هورسان برای بقا در لیگ محسوب می‌شود مقابل راه‌یاب ملل مریوان باعث شد که تعداد بردهای هورسان و شهرداری ورامین برابر شود.

 با توجه به این که هورسان از ۲۵ بازی برگزار شده‌اش ۲۵ امتیاز کسب کرده و مجموع امتیازات شهرداری ورامین از همین تعداد بازی ۲۴ امتیاز است، هورسان با این برد توانست یک پله در جدول صعود کند و رتبه سیزدهم خود را با رتبه دوازدهم شهرداری ورامین تعویض کند. با این حساب هورسان رامسر در دیدار هفته پایانی که باید مقابل شهرداری گنبد در رامسر برگزار شود می‌تواند با کسب پیروزی مجوز ماندن در لیگ برتر را حفظ کند.

لبنیات هراز آمل – شهرداری ارومیه

تقابل مهم بالای جدولی‌های لیگ برتر والیبال از دو شهر مدعی والیبال ایران یعنی آمل و ارومیه امروز ۳ – ۱ به سود آملی‌ها تمام شد تا در یک هفته به پایان مرحله مقدماتی، رتبه دوم جدول در اختیار بهروز عطایی و شاگردانش قرار بگیرد.

دست نخست با برتری نسبی هرازی‌ها آغاز شد، اما این برتری پایدار نبود و شهرداری ارومیه به لطف حملات خوب روی تور توانست مدیریت بازی را از دست شاگردان عطایی خارج کند و از میزبان پیش بیفتد. فاصله امتیازی شهرداری ارومیه با لبنیات هراز جبران نشد و در نهایت دست نخست با نتیجه ۲۵ – ۲۰ به سود شهرداری ارومیه پایان یافت.

دست دوم با کارت قرمز داور به یکی از بازیکنان لبنیات هراز آغاز شد تا کار برای شاگردان عطایی دشوار شود. این اتفاق تمرکز تیمی هراز را به هم ریخت و شهرداری ارومیه نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرد و ۵ – ۱ از میزبان پیش افتاد. اما دریافت وقت استراحت به موقع توسط بهروز عطایی و ورود امیر خداپرستی به زمین لبنیات هراز را به جریان بازی برگرداند. هرازی‌ها در ادامه نه تنها اختلاف امتیازی پیش آمده را جبران کردند، بلکه توانستند از حریف پیش بیفتند و در نهایت ۲۵ – ۲۲ دست دوم را به سود خود پایان دهند.

دست سوم از همان ابتدا با برتری لبنیات هراز آمل آغاز شد و شاگردان عطایی با کنترل جریان بازی موفق شدند همان نتیجه دست دوم را تکرار کنند و ۲۵ – ۲۲ پیروز شوند.

پیروزی در دو دست پیاپی آن هم پس از شکست در دست نخست و آغاز دست دوم با دریافت کارت قرمز، روحیه مضاعفی به هرازی‌ها برای آغاز دست چهارم داد. بازیکنان لبنیات هراز از ابتدای دست چهارم با حملات عالی روی آنتن، توپ‌گیری و دفاع‌های بی‌نقص این دست را خیلی آسان‌تر از دو دست قبلی و با نتیجه ۲۵ – ۱۵ به سود خود تمام کردند و به هفدهمین برد خود در این فصل دست یافتند.

لبنیات هراز آمل در آخرین هفته مرحله مقدماتی باید از راه‌یاب ملل مریوان میزبانی کند. صعود این تیم به مرحله پلی‌آف قطعی شده و کسب برد در هفته پایانی و تثبیت رتبه دوم در پایان این مرحله، می‌تواند لبنیات هراز را با قرعه آسان‌تری در مرحله پلی‌آف مواجه کند.

طبق برنامه‌ زمان‌بندی مسابقات لیگ، مسابقات مرحله پلی‌آف سوم اسفند برگزار می‌شود و پس از مشخص شدن تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی، چهار تیم برتر مسابقات در روزهای ۱۳، ۱۵ و ۱۷ اسفند در تهران به مصاف هم می‌روند تا فینالیست‌های مسابقات مشخص شوند. فینال بازی‌ها بین دو تیم برتر نیز در سه بازی طی روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مازندران تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال پیکان تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال پیکان مازندران تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال پیکان تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل شهرداری ارومیه شهرداری ورامین یک پله در جدول هورسان رامسر تیم والیبال بقا در لیگ دست نخست نتیجه ۲۵ دوم جدول رتبه دوم دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم