Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان امشب در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار خلخال اظهار کرد: یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و دیگر ردیف‌های اعتباری به پروژه احداث جاده خلخال - منجیل اختصاص یافته که این اقدام موجب سرعت گرفتن اجرای آن می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی قطعه دوم این پروژه به طول ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر در حال اجرا بوده و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی طول مسیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به توان پیمانکار مجری پروژه، پیش‌بینی می‌شود  زیرسازی این قطعه از راه حدفاصل روستای قشلاق دیز در بخش شاهرود خلخال تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۲ به مرحله آسفالت برسد.

وی تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی قطعه یک این پروژه به طول ۱۷.۵ کیلومتر در سه نقطه در حال انجام است.

شهرداری‌های استان اردبیل منابع مالی جدید و پایدار شناسایی کنند

میرجعفریان با اشاره به منابع محدود مالی در سطح شهرداری‌های استان تشریح کرد: انتظار از مدیریت شهری و شهرداران شهرهای مختلف، شناسایی ظرفیت‌هایی برای ایجاد منابع مالی و درآمد محلی برای شهرداری‌ها و کاهش وابستگی به کمک‌ها و اعتبارات دولتی است.

وی از خلخال به عنوان یکی از شهرهای دارای ظرفیت بالای گردشگری استان اردبیل یاد کرد و افزود: سرمایه‌گذاری شهرداری در این زمینه و استفاده از ظرفیت مالی بخش خصوصی می‌تواند راه توسعه گردشگری را در این شهر هموار کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: شهروندان خلخال شایسته خدمات بهتر و بیشتر از سوی شهرداری بوده و استفاده از ظرفیت‌های موجود منطقه برای ایجاد منابع درآمدی شهرداری خلخال، این نهاد غیردولتی خدماتی را در امر ارایه خدمات شهروندی مناسب به مردم، یاری می‌کند.

میرجعفریان با اشاره به انتقادات صورت گرفته اخیر در مورد تخصیص اعتبارات حوادث بحران برف به شهرهای نیر و سرعین، اذعان کرد: اعتبار تخصیص یافته از محل حوادث به این شهرها پیش از وقوع بحران برف در استان اردبیل است.

وی  گفت: قطعا در صورت تخصیص اعتبار از محل مدیریت بحران کشور و اعتبارات حوادث غیرمترقبه برای جبران خسارات ناشی از بارش برف سنگین در استان اردبیل سهم همه شهرستان‌ها خصوصا خلخال لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل جاده خلخال منجیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری