Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان-مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان گفت: این طرح‌ها واحد‌های نمک زدایی نفتا و تولید بنزین یورو ۴ (آیزومریزاسیون) است.

محمدمهدی زهره وندگفت: واحد نمک زدایی نفتا برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده و تمام تجهیزات آن ساخت متخصصان داخلی است.

وی گفت: برای ساخت و تجهیز واحد نمک زدایی ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان گفت: واحد تولید بنزین یورو ۴ نیز، ظرفیت تولید روزانه یک میلیون لیتر بنزین را دارد و برای ساخت آن ۳۰ میلیون یورو اعتبار ارزی و ۷۰ میلیارد تومان ریالی هزینه شده است.

محمدمهدی زهره وندگفت: هزینه ساخت این واحد تولید بنزین با سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها، سهام عدالت و سهامداران حقیقی در بورس تامین شده است

وی گفت: امروز از انبار کالا و قطعات مهندسی معکوس شامل دو هزارو ۲۰۰ ردیف کالا با ۲۵ هزار قلم جنسِ ساخته شده نیز، رونمایی شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان گفت: با ساخت این کالا‌ها و قطعات بدست متخصصان داخلی، از خروج ۲۹ میلیون یورو ارز جلوگیری شده است.

زهره وند گفت: ۱۶۰ واحد مسکونی کارکنان شرکت نفت لاوان هم امروز، با هزینه ۸۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: پالایشگاه نفت لاوان در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای ساخت و راه اندازی اسکله مسافری شهید سلیمانی و گلزار شهدای گمنام جزیره لاوان نیز دو میلیارد تومان هزینه کرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصادی جزیره لاوان هرمزگان میلیارد تومان نفت لاوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج