Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام اسکندری  با اشاره به اهمیت سلامت عمومی جامعه، تأکید کرد: بزرگداشت ایام‌الله و تعظیم و تکریم شعائر الهی تعطیل‌بردار نیست و برگزاری مراسم ملی و مذهبی با لحاظ سلامتی مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا با تصمیم مسئولین، مقرر شده است که امسال علی‌رغم اقبال عمومی مردم به واکسیناسیون، با روند شیوع سویه جدید بیماری کرونا (امیکرون)، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن  در قالب خودرویی و موتوری و برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن با توجه به شرایط جدید اشاره کرد و افزود: در مرکز  آذربایجان شرقی، راهپیمایی خودرویی و موتوری در یک مسیر مشخص‌شده اجرا شده و در کنار این برنامه، تجمع محدود مردمی با لحاظ شرایط جوی و نیز کرونایی در فضای باز محوطه ارک تبریز و یا داخل مصلی با برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی و قرائت قطعنامه پایانی برگزار می شود. 


رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به تمهیدات برگزاری راهپیمایی خودرویی در شهر تبریز، افزود: مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری شهر تبریز از میدان بزرگ ائل گلی شروع و تا پل اتحاد ملی (پل کابلی) ادامه خواهد داشت که شهروندانی که علاقه‌مند به شرکت در تجمع مردمی نیز باشند تا محل برگزاری تجمع مردمی و نماز جمعه ادامه مسیر خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن فارس تبریز ائل گلی تبریز 22 بهمن خودرویی و موتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اجتماع مردمی صادقیون، شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی؛ عزاداران مکتب جعفری در این مراسم از ساعت ده صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت با تجمع در میدان صادقیه، عزاداری می‌کنند.

این مراسم با قرائت قرآن و مداحی آغاز می‌شود و در ادامه پیکر مطهر شهید گمنام، تشییع می‌شود.

پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هم در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم انقلابی و ولایتمدار و مدیران شهری در منطقه ۲۲ تشییع و تدفین می‌شود.

پیکر این شهید والامقام از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی تشییع و پس از آن درشهرک شهید خرازی به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی