Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مزدا ۳ و تویوتا کرولا هاچ‌بک‌های کامپکتی هستند که با فناوری های به روز عرضه می شوند.

مزدا ۳: یکی از نکات برجسته مزدا ۳ جدید، فضای داخلی آن است. فضای داخلی این خودرو با رنگ مشکی و پنل های قرمز پوشانده شده است. همه چیز در این خودرو به خوبی کنار هم چیده شده است و در هیچ جای آن از مواد بی کیفیت استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو هیچ صفحه نمایش لمسی ندارد و باید از یک دکمه دستی برای کنترل سیستم استفاده کرد؛ سیستم اتواندروید و اپل کارپلی نیز وجود دارد. 

مجموعه کاملی از ویژگی‌های کمک راننده و ایمنی نیز به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند و همگی به‌خوبی کار می‌کنند. کروز تطبیقی ​​به طور طبیعی کار می کند که بسیار نرم‌تر از سیستم کرولا است.

     

نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، سیستم کمک راننده، سیستم کمک حفظ بین خطوط، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی​، کنترل نور بالا و هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار همه در این خودرو استاندارد هستند. مزدا ۳ جایزه بهترین انتخاب ایمنی را از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) دریافت می‌کند، که دومین جایزه برتر ممکن است.

از نظر فضای سر و پا، فضای زیادی در صندلی عقب برای سرنشینان وجود ندارد. صندوق عقب می‌تواند ۲۰.۱ فوت مکعب را در خود جای دهد، اما صندلی‌ها می‌توانند برای قرار دادن وسایل بزرگ‌تر جمع شوند.

     

تویوتا کرولا: تویوتا کرولا نسبت به مزدا ۳ جادارتر است. طراحی ساده و در عین حال جذابی دارد که  اما مواد به کار رفته در آن به اندازه مزدا با کیفیت نیست.

در برخی از قسمت های صندلی‌های چرمی، از پارچه استفاده شده است که به جذاب‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند. کنتراست دوخت‌های داخل کابین کارآمد و کاربر پسند است، استفاده از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای سلیقه‌ای بوده و چیدمان آن زیبا است.

چیزی که کاربر پسند نیست، سیستم اطلاعات سرگرمی کرولا است که احتمالاً بزرگ‌ترین نقطه ضعف این خودرو به شمار می آید، هرچند که مشکل ساز نیست. 

     

کرولا نیز مانند مزدا ۳ دارای مجموعه‌ای از کمک راننده و ویژگی‌های ایمنی است که شامل سیستم پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط با کمک فرمان، نوربالای خودکار، کروز کنترل تطبیقی ​​تمام سرعت، کمک علائم جاده می‌شود.

کرولا از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۱ پوند فوت گشتاور بهره می‌برد. مصرف سوخت در ۳۰ شهر، ۳۸ بزرگراه و ۳۳ ترکیبی رتبه بندی شده است.

مزدا ۳ از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با ۱۸۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ پوند فوت گشتاور بهره می‌برد که قدرت را از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا شش سرعته دستی به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مصرف سوخت در ۲۶ شهر، ۳۵ بزرگراه و ۳۰ ترکیبی رتبه بندی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو تویوتا کرولا مزدا ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد

چری در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ جتور شان‌های L ۷ را معرفی کرد. این خودرو یک SUV پلاگین هیبریدی سایز متوسط است که در دو مدل پنج و هفت‌نفره موجود است.

به گزارش خبرآنلاین، سری Shanhai سال گذشته توسط Jetour با مدل L ۹ معرفی شد و یک سری خودرو‌های انرژی جدید برای جتور، برند زیرمجموعه چری است. L ۷ جدید دارای یک نمای جلوی کاملاً بسته با چراغ‌های روشنایی در روز و نوار نازک بوده که در امتداد کاپوت قرار گرفته است. چراغ‌های اصلی در کنار ورودی‌های هوای مشکی رنگ، در قسمت پایینی سپر قرار دارند.

در نمای عقب چراغ‌های متصلی وجود دارد که ظاهر آن بسیار نزدیک به فیدلیتی پرستیژ است.

نوشته C-DM در نمای پشتی، مخفف سیستم ترکیبی پلاگین Kunpeng Chery است. این پیشرانه از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو برای تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخصات موتور الکتریکی و ظرفیت بسته باتری Gotion مشخص نیست.

فضای داخلی L ۷ نمایش داده شده در نمایشگاه، ترکیب رنگ سفید و آبی داشت. یک صفحه‌نمایش دوگانه بزرگ همراه با یک نمایشگر کنترل سیستم تهویه‌مطبوع در کابین خودرو وجود دارد.

دیگر خبرها

  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن