Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش زارعی شامگاه چهارشنبه در اختتامیه کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» با اشاره به اینکه نیاز است با کار فرهنگی و استدلالی، با هنر نمایش و زبان منطق، مکتب حاج قاسم را تبیین و معرفی کنیم، اظهار داشت: ادامه این پویش با پرداختن به ابعاد و زوایای پنهان زندگی حاج قاسم و معرفی به مردم باید دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شرایط اجرای نمایش‌های تهیه شده در قالب این کارگاه را در شهرها باید فراهم کنیم تا مردم ببینند و بیشتر با حاج قاسم آشنا شوند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه در جریان برگزاری این کارگاه جوانان مستعدی دیدم، جوانان شهرستانی بچه‌های مستعدی هستند که نهادهای مختلف باید از آنها حمایت کنند و تحت آموزش قرار بگیرند، تصریح کرد: در ستاد کشور یک جریانی را طراحی کرده ایم برای جوانان، با عنوان جریان «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» و یک طرح ۹ ساله در قالب سه طرح سه ساله برای آن نوشته ایم.

زارعی افزود: این طرح‌ها را به حوزه‌های هنری ابلاغ می‌کنیم و بحث‌های آموزشی و تولید و تربیت بچه‌ها و تولید نمایشنامه را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۰ نمایشنامه برای جریان «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» تولید شده است، یادآور شد: در این راستا‬ مسابقه نمایش نامه نویسی «گلدسته‌ها» را نیز برگزار کرده ایم.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در جریان «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» نسل جدیدی را برای تئاتر متعهد و انقلابی تربیت کنیم.

زارعی با اشاره به اینکه در حوزه تربیت نیرو برای تئاتر متعهد و انقلابی غافل شدیم، گفت: یکسری نیرو تربیت کردیم آمدند در سینما و تئاتر کار کردند و بعد غافل شدیم و نه در سینما و نه در تلویزیون و تئاتر نیروی لازم را تربیت نکردیم و جبهه فرهنگی مقابل ما عرصه را به دست گرفتند و چیزهایی را تحویل جامعه می‌دهند که خواست نظام فرهنگی کشور ما نیست.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در تئاتر یک عمار دیگر را به وجود آوریم، تصریح کرد: جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از سال آینده طراحی می‌شود و در جریان این تئاتر مردمی عمار دیگری در تئاتر به وجود می‌آوریم و نسلی تربیت می‌کنیم تا در هنرهای نمایشی آنچه مدنظر نظام فرهنگی کشور است پی ریزی شود.

کد خبر 5421431

منبع: مهر

کلیدواژه: کوروش زارعی جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران گرگان راهپیمایی 22 بهمن آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا ایلام عکس استانها بارش برف تئاتر مردمی بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟

زی‌سان: نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و آئین نکوداشت اکبر زنجانپور، عصر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهنرمندان عرصه سینما و تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

بنابر عکسی که خبرگزاری مهر از بهروز افخمی منتشر کرده است، او روی ویلچر نشسته که به سوژه کابران فضای مجازی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بهروز افخمی سکته کرده باشد. با توجه به حالت دست‌های او و فرم نشستنش روی ویلچر برخی این گمانه زنی را مطرح کرده‌اند. 

tags # بهروز افخمی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند