Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر،  محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی از دبیر جشنواره چهلم خواست در زمینه اخذ آرای مردمی این دوره جشنواره، شفاف‌سازی کند.

متن این درخواست به شرح زیر است:

«جناب آقای نقاش زاده

دبیر محترم چهلمین جشنواره فیلم فجر

سلام علیکم

احتراماً، نظر به ادعا‌های مطرح شده و اظهارات متناقض تعدادی از صاحبان آثار مبنی بر روند مبهم فرایند آرای مردمی و تشکیک در این زمینه به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق همه آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ و در راستای شفاف‌سازی فرایند آرای مردمی، شایسته است در اسرع وقت با تشکیل کمیته‌ای متشکل از مدیران کمیته نمایش و سالن‌های سینما، فناوری و اطلاعات، سمفا و حراست نسبت به بررسی دقیق وضعیت و واکاوی شبهات مطرح شده، راستی‌آزمایی صورت گرفته و نتیجه در اولین فرصت به اینجانب گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


صیانت از آرای مردم برای ما اصل است


دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز درپی نامه رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد: صیانت از آرای مردمی و صحت نتایج نظرسنجی برای ما اصل است.

درپی برخی ابهامات و پرسش‌ها درباره صحت و دقت نظرسنجی مردمی درباره فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران، روز گذشته به دستور دبیر جشنواره فجر کمیته‌ای متشکل از مدیر امور سینماها، مدیر کمیته نمایش، مدیر روابط عمومی، مدیر حراست سازمان سینمایی، مدیر فناوری اطلاعات جشنواره و مدیر مؤسسه سمفا برای بررسی موضوع و رسیدگی به پرسش‌های مطروحه توسط برخی از صاحبان آثار، تشکیل و مقرر شد ادعا‌های مطروحه بررسی و گزارش نتایج آن در اسرع وقت به دبیر جشنواره ارائه شود.

این جلسه در پی نامه رییس سازمان سینمایی به دبیر جشنواره برای رسیدگی به موضوع این ادعا‌ها برگزار شده است.

مسعود نقاش‌زاده دبیر جشنواره در حاشیه این جلسه گفت: صیانت از آرای مردمی و حقوق صاحبان آثار در نظرسنجی برای ما اصل است و این موضوع را با جدیت رسیدگی و نتایج آن را هر چه باشد اعلام خواهیم کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر آرای مردمی جشنواره جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی دبیر جشنواره آرای مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم