Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلیمانی با اشاره به اینکه 4 سال از سینما دور بوده تأکید کرد که برای بازی در فیلم «دسته دختران» لحظه‌شماری می‌کرده است.

حسین سلیمانی بازیگر سینما که امسال با فیلم سینمایی «دسته دختران» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: من برای این نقش انتخاب شدم و از آنجا که 4 سال از سینما دور بودم، بازی در این فیلم برای من اتفاق بزرگی بود و به همین دلیل برای بازی در این نقش لحظه‌شماری می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی خاطرنشان کرد: 4 سال دوری من از سینما انتخاب من نبود، مدتی طولانی درگیر بازی در سریال «87 متر» کیانوش عیاری بودم. بازی در این سریال تجربه بزرگی برای من بود و از آقای عیاری بسیار آموختم و مطمئنم آنچه که از ایشان آموختم به من برای حضور در فیلم «دسته دختران» نیز کمک کرده است.

وی درباره حضور در فیلمی که همه همبازی‌هایش بازیگران زن بوده‌اند، گفت: بازیگری حرفه‌ای نیست که بخواهیم به آن جنسیتی نگاه کنیم. من انرژی و توانی در همبازی‌های خودم در فیلم «دسته دختران» دیدم که معتقدم اگر به جای آن‌ها پنج کاراکتر مرد تعریف می‌شد، امکان نداشت که بتوانند در حد و اندازه‌های آن‌ها کار کنند. همانطور که مشخص است بازی در «دسته دختران» در بسیاری از سکانس‌ها آمادگی جسمانی بالایی لازم داشت؛ اگر بخواهیم قدرت بدنی بالا را فقط مختص مردان بدانیم باید بگویم که بازیگران زن در این فیلم به شکل خستگی‌ناپذیری کار کردند به طوری که شاید برخی مواقع من نسبت به آن‌ها انرژی کمتری داشتم. کنار این بازیگران به خصوص خانم پانته‌آ پناهی‌ها که بخش زیادی از بازی‌هایمان در آن اتوموبیل هم حذف شده است بسیار آموختم.

این بازیگر در ادامه تأکید کرد: شاید فیلم اصلاحیه‌هایی خورده باشد که به نظرم بعید نیست اما بخش‌هایی از سکانس‌ها که حذف شده‌اند صلاح‌دید کارگردان بوده که ریتم، فضا و زمان فیلم را به شکلی که مدنظرش است طراحی کند.

سلیمانی در پایان درباره اینکه نقشش در «دسته دختران» ما به ازای واقعی داشته یا خیر ابراز بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر فرهنگ و هنر بازی انرژی مردان بازی جشنواره فیلم فجر فرهنگ و هنر فیلم سینمایی برنا حسین سلیمانی دسته دختران دسته دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت:عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است. هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

کیوان صادقی، پس از پیروزی برابر گیتی‌پسند در هفته نوزدهم لیگ در تقابل هندبالی هم‌شهری‌ها، اظهار کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و باانگیزه‌ای است و فشار از لحاظ روحی روانی برای دو تیم وجود داشت. در نیمه نخست قدر موقعیت‌ها را ندانستیم، اما در نیمه دوم قدر دانستیم و خط دفاعی خوب پوشش دادند.

وی افزود: در هندبال تیمی از قبل برنده نیست و شاید در نیمه نخست اینطور حس کردیم. اینده هندبال دست این جوانان است و به تیم جوان مجید رحیمی‌زاده تبریک می‌گویم.

سرمربی گیتی‌پسند یادآور شد: همیشه یک نیمه اعصابمات را خرد می‌کنند و نیمه دوم جبران می‌کنند. هفته اینده بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی خودمان را بالا جدول نگه داریم.

صادقی با بیان اینکه عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است، گفت: از روز اول تمام تلاشمان بر قرارگیری جز تیم‌های بالای جدول بود. از لحاظ امتیازی بالاتر از کازرون هستیم.باشگاه گیتی‌پسند سرمایه‌گذاری کرد و تشکر می‌کنم. به اهدافمان هم رسیدیم و باید جز تیم‌های مدعی باشیم.

او در پایان اضافه کرد: هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم