Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:35:55 GMT

بازگشایی بازارچه فرهنگ و هنر کودک و نوجوان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۸۶۶

بازگشایی بازارچه فرهنگ و هنر کودک و نوجوان

بازارچه فرهنگ و هنر کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور مدیرعامل کانون بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط‌مومی و امور بین‌الملل کانون، در این آیین مدیرعامل کانون پرورش فکری، جمعی از مدیران ستادی و مسئولان و تعدادی از غرفه‌داران حضور داشتند.
در دو سال گذشته، به‌دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های وضع‌شده، فعالیت‌های حضوری در این مجموعه به‌صورت موقت به حالت تعطیلی درآمد اما کارگاه‌های آموزشی در قالب مجازی به فعالیت خود ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با رفع نسبی محدودیت‌ها بار دیگر فعالیت این مجموعه از سر گرفته می‌شود.

در دهمین روز از ایام دهه فجر، این بازارچه با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری افتتاح شد. در این آیین مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری با ابراز خرسندی از گشایش بازارچه کودک کانون گفت: ایام دهه فجر زمان خوبی برای این اتفاق و بازگشایی بود، چراکه بازارچه کودک کانون پرورش فکری از خاطره‌انگیزترین بخش‌های کانون است. این بازارچه در مدتی به‌دلایلی تعطیل بود اما از آن‌جاکه در فضای خوبی قرار گرفته‌است، حیف بود تعطیل بماند. درعین حال در کنار این بازارچه، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها راه‌اندازی خواهد شد و برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت.

براساس این گزارش بازارچه فرهنگ و هنر کودک و نوجوان دارای ۳۲ غرفه قابل واگذاری‌ست که در حال حاضر از ۱۶ غرفه آن بهره‌برداری شده‌است. همچنین خدمات فرهنگی و هنری شامل تجهیزات کارگاه‌های هنری، لوازم‌التحریر، نرم‌افزارهای آموزشی، تجهیزات کامپیوتری، فروش محصولات فرهنگی هنری و کارگاه‌های آموزشی شامل: هنرهای خلاق، کامپیوتر، آموزش‌های علمی، آموزش موسیقی، آموزش رباتیک، آموزش تصویرسازی، کارگاه خلاقیت مادر و کودک، آموزش پویانمایی، خانه بازی کودک و آموزش چاپ و طراحی، آموزش قرآن و... محورهای فعالیت‌ بازارچه کودک است.
این بازارچه به‌همت معاونت فرهنگی و معاونت توسعه و مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده‌است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری مدیرعامل کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان