Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:27:45 GMT

کامیون داران معترض کانادایی مرکز اتاوا را بستند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۳۵۴۳

کامیون داران معترض کانادایی مرکز اتاوا را بستند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز‎‏، کامیون داران معترض به اجباری شدن واکسن کرونا مرکز اتاوا، پایتخت کانادا را بستند. معترضان که در پایتخت کانادا چادر زده اند با وجود هوای سرد با در دست گرفتن ابتکار عمل، خود را برای ماندن طولانی مدت در خیابان‌ها آماده می‌کنند.

تظاهرات موسوم به ”کاروان آزادی“ که ابتدا در مخالفت با واکسیناسیون اجباری ضد کرونا برای رانندگان فرامرزی برگزار شده بود، به تدریج به تظاهرات گسترده‌تر ضد دولت کانادا و محدودیت‌های کرونایی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه ”کاروان آزادی“ در مخالفت با فرمان واکسیناسیون یا قرنطینه کامیون داران فرامرزی آ‎غاز شد، ولی اکنون بسیار فراتر از آن شده است. معترضان، طیف گسترده‌ای از نارضایتی‌ها از جمله تدابیر بهداشتی ضد کرونا، مالیات بر دی اکسید کربن و قوانین دیگر را بیان می‌کنند.

بر روی کامیون‌ها و خودرو‌های دیگر دست نوشته‌های مختلفی با مضامین ”آزادی“ و در مخالفت با اجباری شدن واکسن، قرنطینه کرونایی و تدابیر دیگر نصب شده است. برخی از شهروندان کانادا با الگوبرداری از شعار دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، کلاه‌های منقش به پرچم کانادا را که بر روی آن‌ها نوشته شده است ”کانادا را به وضع عالی برسان“ بر سر داشتند.

این تظاهرات که در اطراف بانک مرکزی و پارلمان کانادا برگزار شده است موجب بسته شدن مرکز شهر اتاوا شد. اقدام کامیون داران به بوق زدن نارضایتی ساکنان منطقه را در پی داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر کانادا کامیون داران اعتراضات اتاوا مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر کامیون داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی