Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم استان گلستان پرچم سه‌ رنگ ایران را برای جشن‌های چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه جشن انقلاب در روز 22 بهمن آماده کرده‌اند تا با اهتزاز آن بعد از 43 سال غرور و غیرت دینی را به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، به یکی از شلوغ‌ترین میادین شهر گرگان «میدان وحدت» که رفت‌وآمد مردم این روزها در آنجا بیشتر است می‌رویم، بوی ماه بهمن و روز حماسه در شهر پیچیده است، شهرمان آذین شده و خبر از جشن‌های بهار انقلاب است، 43 سال برکات انقلاب اسلامی بر مردم این دیار و سرزمین نازل شده، گرچه مشکلاتی هم وجود دارد که باید با تفکر جهادی و انقلابی حل شود اما مردم به آینده امیدوارتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی با همه فراز و نشیب‌هایش جریان دارد، پدری که صاحب دو فرزند است اما جگرگوشه‌هایش برای گرداندن یک زندگی امکانات لازم را ندارند، پدر نگران آینده فرزندانش است، از مشکلات می‌گوید و گرانی‌هایی که زندگی را بر مردم و خانواده‌اش کمی سخت کرده است.

*این انقلاب و این ملت واقعا بی نظیر هستند/ با پرچم ایران عزت و اقتدارمان را در میادین مختلف به رخ دنیا کشیدیم

انتظار این پدر خانواده از مسئولان این است که در جشن انقلاب کاری کنند که شیرینی 43 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی همه را دل شاد کند، انتظار از مسئولان تلاش شبانه روزی و خدمت بی منت به مردم است، مردم داری، ساده زیستی، دوری از تجمل گرایی را چراغ راه خود کنند و چاره ای برای بیکاری جوانان تحصیل کرده بیندیشند.

وقتی از این پدر درباره جشن‌های انقلاب و خدمات نظام می‌پرسیم لبخند به لب می‌زند و می‌گوید، جان مان را برای این انقلاب و رهبر عزیزمان می‌دهیم، ما عاشق کشورمان هستیم، این انقلاب و این ملت واقعا بی نظیر هستند، مشکلات قطعا حل خواهد شد اما با روحیه جهادی سریعتر اتفاق می افتد.

دور نیست روزگاری که جوانان این مرزوبوم زیر سایه همین پرچم حماسه‌ای جاودان آفریدند، با این پرچم عزت و اقتدارمان را در میادین علمی و ورزشی، نظامی به رخ دنیا کشیدیم، شهید دادیم، تا عزت و امنیت کشورمان استوار بماند.

*عشق به انقلاب اسلامی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم/ مسئولان برای حل مشکلات مردم آرام و قرار نداشته باشند

خانم دیگری که در بین همین مردم شهر گرگان رفت و آمد می کند مخاطب دیگر این سوال هاست، او هم از مشکلات حرف می زند اما عشق به انقلاب اسلامی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کند، و می گوید این انقلاب مسیر سخت و دشواری را طی کرده جوانان زیادی برای عزت آن خون دادند و جانشان را فدا کردند و کمترین وظیفه ما ماندن پای این انقلاب است اما مسئولان باید بیشتر به فکر مردم باشند، انقلابی که امام فرمود برای پابرهنگان است، برای کوخ نشینان است و نه کاخ نشینان، حالا باید این فرهنگ غنی و مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی در نگاه مردم نیازمند بیشتر دیده شود تا با انقلابی که پایش ایستاده اند تجدید میثاق کنند.

این مردم، بارها و بارها ثابت کرده‌اند به پشتوانه این پرچم تا آخر ایستاده‌اند، مردم گرگان و استان گلستان بر این باور قلبی اعتقاد دارند به عهدی که بستیم تا آخر وفادار هستیم و نخواهیم گذاشت پرچم جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

جوانی که پیروزی انقلاب را ندیده اما زیر سایه نظام اسلامی پرورش یافته می‌گوید؛ وقتی پرچم کشورم را در دستانم  میگیرم چنان به آن افتخار می کنم که کل دنیا بلرزد، دوست دارم مسئولان نیز همیشه به فکر مردم باشند و همیشه گوش شنوا برای شنیدن حرفهای مردم داشته باشند و برای حل مشکلات همانند این بیت از شعر که بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار؛ عمل کنند.

*43 سالگی انقلاب اسلامی حرکت در مسیر بالندگی و اقتدار بیشتر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: وضعیت کرونایی سبب شده تا راهپیمایی امسال نیز مانند سال گذشته بصورت خودرویی برگزار شود.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به اینکه 43 سالگی انقلاب اسلامی حرکت در مسیر بالندگی و اقتدار بیشتر است، افزود: هر چه خدمات نظام به مردم تسهیل و تسریع شود امیدآفرینی در آنها تقویت خواهد شد، همه مسئولان وظیفه داریم برای این ملت عزیز بی وقفه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جشن انقلاب با محوریت مردمی است، ابراز کرد: راهپیمایی امسال به شکل خودرویی و موتوری برگزار می شود مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در این جشن شرکت کنند، حفظ سلامت مردم برای ما بسیار مهم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه حشمت الله قنبری، استاد دانشگاه و کارشناس مذهبی رسانه ملی سخنران محوری 22 بهمن در گرگان است، گفت: این مراسم در مصلی وحدت شهر گرگان ساعت 11 تمهید شده است.

احمدی نقش رسانه ها را در امیدآفرینی بین مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه باید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم را از خدمات نظام آگاه کنند، خیلی از اتفاقات خوب در کشور و استان گلستان اتفاق افتاده و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: تلاش و زحمات نیروهای یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان و اقدامات به موقع در پاسخگویی به خواسته‌های مردم، باعث افزایش رضایتمندی و اعتقاد آحاد جامعه نسبت به نیروهای انتظامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدالرزاق‌نژاد در دیدار فرماندهی یگان ویژه استان به مناسبت تبریک روز ملی شوراها با اعضای شورای شهر بیرجند اظهار داشت: حضور به موقع در صحنه‌، برخورد مناسب با شهروندان، برخورد قاطع با کسانی که آرامش و امنیت مردم را به هم می‌زنند از انتظارات به حق مردم است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی و یگان ویژه؛ اقدام به موقع در صحنه‌های مورد نیاز را موجب ارتقاء احساس امنیت در شهروندان دانست و  افزود: نیروهای یگان ویژه قوت قلب شهروندان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: همکاری مدیریت شهری و یگان ویژه می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر موثر باشد. ارائه خدمات متنوع به شهروندان می‌تواند زمینه آرامش مردم را فراهم کند و امیدواریم با تعامل تمامی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان بتوانیم مشکلات و معضلات سطح شهر را رفع کنیم.

فرمانده یگان ویژه انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: شهر بیرجند یکی از شهرهای پاک و تمیز است که به لحاظ بهداشتی رتبه خوبی دارد.

سرهنگ حسن خضری، هدف از این دیدار را پاسداشت زحمات نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بیرجند عنوان کرد و افزود: کار در مجموعه مدیریت شهری، به دلیل انتظارات و توقعات شهروندان دشوار است و نمایندگان مردم در شورا به خوبی این وظیفه را ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به ارتباط و تعامل خوب یگان ویژه با مجموعه شهرداری به لحاظ کاری و عملیاتی اظهارداشت: در کنار عمل به وظایف مشخص یگان‌های ویژه در سال‌های اخیر رویکرد جدیدی برای تلطیف مجموعه مدنظر قرار گرفته است.

فرمانده یگان ویژه انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دنبال کردن رویکرد اجتماعی در این مجموعه و تلاش برای افزایش سرمایه اجتماعی عنوان کرد: برای همکاری در برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی اعلام آمادگی می‌‌کنیم.

نقش کلیدی نیروی هوایی همواره در اذهان مردم باقی می‌ماند

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند نیز با حضور در شورای شهر روز ملی شوراها را تبریک گفت.

 رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در این دیدار اظهار داشت: قطعاً همه ما به وجود عزیزان جان بر کف نیروی هوایی افتخار می‌کنیم و هیچگاه رشادت‌ها و نقش کلیدی این نیروهای شجاع در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.

عبدالرزاق‌نژاد ضمن تقدیر از مجموعه پایگاه هوایی شهید حسینی در خدمتگزاری به مردم و جامعه گفت: هر آنچه در کشور از امنیت و آرامش و آسایش داریم مرهون زحمات شما هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد این دیدار بهانه‌ای برای همکاری و تعامل دو مجموعه در مسایل کاری و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند نیز ضمن تبریک روز ملی شوراها به رفع بسیاری از مشکلات شهروندان در شوراهای شهر و روستا اشاره کرد.

امیر سرتیپ خلبان ظهوریان افزود: شوراها نماد مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در تصمیم‌گیری‌ها هستند.

وی ادامه داد: نهاد شوراها با هم‌افزایی افکار منتخبین مردم در اداره شهرها و روستاها، ثمرات خوبی را به ارمغان آورده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید حسینی نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند اظهار داشت: حضور مردم در کارهای اجتماعی، ارزش بکاربردن فکر و خرد جمعی و تقویت حضور مردم در امور مربوط به آنها نشان دهنده اهمیت مشارکت و مشورت و به تبع آن تاسیس نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی نیا یادآور شد: فواید شورا و مشورت گرفتن این است که هم مردم بتوانند با علم، دانش، تجربه و اندیشه‌ای که دارند در امور اجرایی دخیل و صاحبنظر باشند و هم اعضای شورا و نمایندگان مردم بتوانند امور را بر اساس خرد جمعی پیش برده و نسبت به امورات مردم و گره گشایی از کارها اقدام کنند.

وی افزود: فعالیت در مجموعه‌های بزرگ مدیریتی که در راستای گره‌گشایی از امور مردم گام بر می‌دارند و تلاش می‌کنند تا آنها را با خود همراه کنند کار سخت و بزرگی است که قطعا با درایت اعضای شورای شهر بیرجند به درستی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ 252/.

دیگر خبرها

  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد