Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما با دست خالی بر این قدرت فوق العاده شیطانی که همه قدرت‌ها دنبال او بودند غلبه کردیم.

امام خمینی (رحمةالله علیه)

نهضتی که امام خمینی(ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند، به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان "انقلاب امام خمینی" شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپایی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب اسلامی و جایگاه این نظام الهی در عرصه بین المللی علیرغم همه مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها تمکین نموده اند.

از این رو ۲۲ بهمن را نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات دیگر تلقی کرد بلکه از آن باید به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه عطفی در روند مبارزات ملت بزرگ ایران دانست.

۲۲ بهمن روز اوج تفسیر قرآنی "حتّی یغیّروا ما بانفسهم" ملت ایران است. ملت مقاوم ایران اسلامی در این روز همه ساله این انقلاب و تغییر بزرگ و ارادی خود را به نمایش می‌گذارد و این اجتماع پرشکوه به دلیل اینکه از خود ملت سزاوار ما نشأت می‌گیرد به تفسیر رهبر فرزانه انقلاب که در دیدار با کارکنان نیروی هوایی فرمودند "۲۲ بهمن امسال از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود"

به همین منظور ما مردم دیار سیدالشهدای جبهه مقاومت جهان اسلام سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن عزم راسخ در تجدید میثاق با آرمان‌های بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و لبیک به ندای ولی امرمسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با دعوت از همه اقشار میهن اسلامی، خود نیز با این موج عظیم همراه گشته و بار دیگر اعلام می‌کنیم جمعیتی که پشتوانه اش خداست شکست ندارد.

بهمن ۱۴۰۰
معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی امام خمینی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد