Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:23 GMT

برگزاری جشن انقلاب مردمی در روستای «تنگیسر» سنندج

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۴۸۳۶

برگزاری جشن انقلاب مردمی در روستای «تنگیسر» سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، اقشار مختلف مردم روستاهای بخش سیروان روز پنج شنبه به میزبانی مسجد جامع روستای تنگیسر مراسم ویژه ای را در گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب برگزار کردند.

سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت در بین مسلمین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی منادی وحدت در بین اقوام و مذاهب اسلامی است و حامی همیشگی مستضعفین بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: به فضل الهی همه ما در کنار همدیگر برای شکل گیری تمدن اسلامی گام بر خواهیم داشت.

ماموستا سعید امینی امام جمعه تنگیسر نیز در این مراسم اظهار کرد: در چهل و سومین بهار آزادی شاهد حضور مدیران ارشد استانی در روستای تنگیسر هستیم و امیدواریم که این حضور منشأ برکات بسیاری برای مردم منطقه باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به مردم ایران عزت دوباره بخشید و دست دشمنان را از کشور کوتاه کرد.

ماموستا امینی خاطرنشان کرد: انسجام و اتحاد مردم ایران رمز عزت و اقتدار کشورمان بوده و مردم مرزدار کردستان همواره ثابت کرده‌اند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی پیشگام بوده‌اند.

وی از مشکلات معیشتی به عنوان دغدغه اصلی جامعه یاد کرد و گفت: از مسئولان استانی و کشوری خواستاریم که برای رفع دغدغه اشتغال جوانان تلاش بیشتری انجام دهند.

شافع امینی دهیار روستای تنگیسر نیز در این مراسم اظهار کرد: بخش سیروان یک بخش فرهنگی و گردشگری است و نظام مقدس اسلامی خدمات بسیاری در این بخش ارائه کرده است.

وی افزود: روستای تنگیسر با ۴۰۰ خانوار و بیش از هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد و شغل اصلی مردم این روستا کشاورزی است.

امینی اظهار داشت: عدم ساماندهی فاضلاب روستا، فرسودگی سیستم آب‌رسانی، برق رسانی به باغات، تأمین سوخت و آرد ساکنان فصلی روستا، جاده دسترسی و مشکل پوشش موبایل از جمله دغدغه‌های اهالی روستای تنگیسر است که امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکلات پیگیری شود.

کد خبر 5421609

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن گرگان آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا جشنواره فیلم فجر عکس استانها تبریز ایلام روستای تنگیسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد