Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی موثرترین طرح در مقابله با ویروس کرونا است، محدودیت‌های جدید کرونایی یزد را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مهران فاطمی استاندار یزد پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد که با حضور سردار سپهر فرمانده قرارگاه میدانی ستاد ملی کرونا برگزار شد اظهار داشت: در طول مدت مدیریت جدید استانداری یزد، جلسات ستاد استانی کرونا به صورت منظم هر هفته برگزار شده و بعضاً جلسات فوق‌العاده هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تفاوت موج ششم با موج‌های قبلی را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت عنوان کرد: در موج‌های قبلی محدودیت‌های کامل اعمال می‌شد و به این ترتیب مدیریت بیماری ساده تر صورت می‌گرفت اما در این دوره علاوه بر اینکه تاب‌آوری جامعه نسبت به ماسک و برخی پروتکل‌ها به حداقل رسید، محدودیت‌ها هم کنار گذاشته شده است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد ماسک رایگان در میان بسیاری از مردم توزیع می شد ولی افراد زیادی حاضر به استفاده از آن نبودند گفت: تمام تاکید ما این بود که بتوانیم با مدیریت بیماری زمینه‌ای را به وجود آوریم که علاوه بر حفظ سلامت مردم، اقتصاد هم بچرخد.

فاطمی خاطرنشان کرد: حداکثر تلاش در حوزه آموزش صورت گرفته ولی از وضعیت کنونی هم راضی نیستیم و باید هرچه بیشتر نسبت به این موضوع اقدام لازم صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته نماز جمعه در تمام نقاط استان با حداقل زمان ممکن و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

استاندار یزد از برگزاری اعتکاف در شهرهای زرد و نارنجی با صرفا 20 درصد ظرفیت مساجد و تنها پذیرش افرادی که سه دوز واکسن را زده باشند خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها هم تنها می‌توانند با 30 درصد ظرفیت و حداقل تزریق دو دوز واکسن فعالیت داشته باشند.

فاطمی با تاکید بر اینکه هر یک از این مصوبات ناظر مشخصی خواهند داشت گفت: سالن‌های ورزشی هم با رعایت سقف 30 درصد و تزریق حداقل دو دوز واکسن می‌توانند به فعالیت بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی در استان یزد با قدرت و قوت ادامه پیدا می‌کند و هر مشکلی که در راستای اجرای این طرح وجود دارد باید به سرعت برطرف شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: محوری‌ترین، مردمی‌ترین و موثرترین طرح هم در راستای اقناع‌سازی و هم در راستای پایش و مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا، طرح شهید سلیمانی است.

فاطمی در ارتباط با فعالیت مدارس گفت: مدارس استان یزد از هفته آینده با رعایت کامل پروتکل تعریف شده شروع به فعالیت می کنند و در صورتی که مدرسه ای این پروتکل‌ را انجام نداد برخورد لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین ظهر امروز در حاشیه صد و هیجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه این پروژه به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد، افزود: اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب است که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

او با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه های کاری سرعت می گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضین ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که شهردار منطقه داده است و باتوجه به نقدینگی موجود که برای رفع معارض درنظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

او همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری، با بیان اینکه فاز اول این بزرگراه به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

کد خبر 847438 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران بزرگراه

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد