Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار جوی در روز جمعه به استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه در استان ادامه دارد و در اکثر مناطق به ویژه نیمه جنوبی بارش به شکل برف و باران خواهد بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار برای امروز و نفوذ سامانه سامانه ناپایدار جوی از فردا به استان است، بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید از روز جمعه در استان، ادامه داد: در نیمه غربی استان بارش برف و باران و در دیگر مناطق، فردا شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود، فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه در استان ادامه خواهد داشت و در اکثر مناطق به ویژه نیمه جنوبی بارش به شکل برف و باران خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش سه تا پنج درجه‌ای کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: امروز دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های روز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه فردا صبح نیز سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

آقایی تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۲ درجه سانتی‌گراد و بوئین و میاندشت با منفی پنج درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده است.

وی بارش‌های روز شنبه برای اصفهان و مرکز استان را به شکل باران پیش‌بینی کرد و گفت: فعالیت اصلی سامانه ناپایدار از فردا و در شهرستان‌های سمیرم و غرب استان به شکل برف است همچنین به دلیل وزش باد نسبتاً شدید، امروز کیفیت هوا بهبود یافته و فردا این وضعیت با ابرناکی ادامه می‌یابد، بنابراین تا یکشنبه هوای اصفهان سالم است.

کد خبر 554710

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی سازمان هواشناسی کشور اداره کل هواشناسی استان اصفهان کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی ایران تا 24 ساعت آینده هشدار هواشناسی پیش بینی هواشناسی اصفهان کارشناس هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان پیش بینی هواشناسی شهرهای ایران هشدار هواشناسی به کاهش دما ورود سامانه بارشی به اصفهان بارندگی شدید وزش باد و کاهش دما آخرین وضعیت بارندگی در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد برف و باران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی شرایط مناسب برای رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، انتظار می‌رود از سه‌شنبه شب تا روز شنبه هفته آینده بارش‌های رگباری بهاره را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: این بارش‌ها همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق می‌افتد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان یادآور شد: فعالیت این سامانه در محدوده هشدار سطح نارنجی است و اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

پناهی خاطرنشان کرد: رگبار باران، صاعقه، تگرگ، آب‌گرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مستعد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای منفی یک درجه، سردترین نقطه و سلین نیز با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز کردستان نیز بین هفت و بیست‌وهشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 6092138

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • لرستان بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان