Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:47:16 GMT

دو مصدوم بر اثر انفجار مواد محترقه دست‌ساز در اراک

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۵۸۹۹

دو مصدوم بر اثر انفجار مواد محترقه دست‌ساز در اراک

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: انفجار مواد محترقه در حیاط یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های اراک موجب انفجار و مصدوم شدن مادر و پسر نوجوان خانواده شد.

وی افزود: این حادثه ظهر امروز توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اراک، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۵۰ و همچنین گروه امداد و نجات ۱۵۳ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بیان کرد: به گفته همسایگان، پسر یازده ساله خانواده که یک نارنجک محترقه دست‌ساز در دست داشت، قصد خروج از منزل و پرتاب آن را داشته که مادر وی از آن مطلع و با گرفتن دستش مانع از این کار می‌شود.

آقازیارتی ادامه داد: بر اثر ممانعت این نوجوان از دادن نارنجک و به علت نامعلوم، به یک‌باره نارنجک منفجر شده و دست مادر به‌شدت مجروح و مصدوم شده بود؛ همچنین موج انفجار باعث مصدومیت نوجوان نیز شد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با قطع جریان گاز و برق ساختمان و با کشیدن نوار خطر به ایمن‌سازی محل پرداختند و افراد مصدوم را به عوامل اورژانس جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک تأکید کرد: به والدین توصیه می‌کنیم که در این روزها برای حفظ سلامتی فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنان اعمال کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد محترقه دست ساز دو مصدوم بر اثر انفجار انفجار مواد محترقه انفجار مواد محترقه در اراک آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • وقوع انفجار در غرب کابل