Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

حسین آتشکار رییس روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه از آغاز عملیات احداث سایت BTS همراه اول در شهرستان پاوه خبر داد و  افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای افزایش پوشش آنتن دهی، ظرفیت و کیفیت شبکه ارتباطات سیار شهرستان پاوه، احداث سایت BTS همراه اول شهرستان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم که با حضور بالایی؛ سرپرست فرمانداری پاوه، مرادی؛ شهردار پاوه، مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان و رئیس اداره مخابرات شهرستان پاوه در محله شاهو این شهرستان برگزار شد، رئیس روابط عمومی مخابرات کرمانشاه ضمن تأکید بر ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی در سایر نقاط شهری و روستایی استان و استفاده از تجهیزات به‌روز و نسل جدید تلفن همراه، هدف از بهره‌بردای سایت‌های جدید BTS تلفن همراه در استان را برقراری پوشش بهتر تلفن همراه و توسعه تکنولوژی موبایل در روستاها و جاده های استان عنوان کرد.

آتشکاری با اشاره به اهمیت نقاط روستایی و گردشگری منطقه اورامانات و بخصوص شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: پس از ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات در یونسکو و اهمیت رونق گردشگری در این منطقه، مخابرات استان کرمانشاه با آماده‌سازی بستر مناسب ارتباطی و مخابراتی در سطح منطقه اورامانات، آماده خدمات‌دهی مطلوب به مردم عزیز منطقه که ساکن نقاط هدف گردشگری هستند می باشد.

گفتنی است این سایت در اسفند ماه سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مخابرات شهرستان پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد