Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:43:45 GMT

۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمند چهارباغ توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۶۸۲۵

۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمند چهارباغ توزیع شد

سرهنگ دوم پاسدار حسین حسنیان روز  پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بسته های معیشتی به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پوشش رزمایش مواسات و همدلی  بین نیازمندان چهار باغ توزیع  شد. 

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه افزود: در این ایام که جامعه با مشکل شیوع کرونا مواجه است، وظیفه می دانیم خانواده هایی را که با مشکل تنگدستی مواجه هستند یاری دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول از نهضت خدمات مومنانه به عنوان یک اقدام ضروری در یاری رسانی به افراد نیازمند نام برد و اظهار امیدواری کرد با ایجاد ثبات اقتصادی و توسعه اشتغال و کار آفرینی مشکلات معیشتی خانواده های مستمند جامعه برطرف شود.

 حسنیان ادامه داد: همراه با نهضت خدمت مومنانه به خانواده های کم برخوردار ، در تلاش هستیم برای این خانواده ها درصورت ابراز علاقه آنان‌ زمینه های ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

این بسته های معیشتی در مصلی چهارباغ با  حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امام جمعه و جمعی از مسوولان این شهرستان توزیع شد.

شهرستان یکصد هزار نفری چهارباغ اواخر سال گذشته از ساوجبلاغ منفک و ارتقا یافت.

برچسب‌ها البرز همدلی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز همدلی دهه فجر البرز همدلی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • جاده چالوس بسته است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است