Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:28:28 GMT

چرا سفر به اسپانیا و فرانسه با تور بهتر است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۱۹۸

چرا سفر به اسپانیا و فرانسه با تور بهتر است؟

سیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با تور به کشورهای خارجی سفر کنند. اما برخی دیگر از افراد هم هستند که سفر با تور را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند تا به‌صورت سولو به سفرهای خارجی بروند. اما در ادامه قصد داریم تا به دلایل بهتر بودن سفر با تور بپردازیم.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با تور به کشورهای خارجی سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برخی دیگر از افراد هم هستند که سفر با تور را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند تا به‌صورت سولو به سفرهای خارجی بروند. اما در ادامه قصد داریم تا به دلایل بهتر بودن سفر با تور بپردازیم. آن‌گاه با بررسی قیمت تور اسپانیا و تور فرانسه که دو مورد از مقاصد برتر گردشگری اروپایی هستند، گریزی هم به هزینه‌های سفر با تور و غیر تور خواهیم داشت. آن‌گاه با بررسی تورهای مسافرتی رز آبی، دید واضح‌تری نسبت به تورهای گردشگری پیدا خواهیم کرد. اگر موضوع سفر با تور برای شما هم دغدغه ایجاد کرده است، با ما همراه شوید تا با بررسی دلایل آن، تصمیمات بهتری برای سفرهای آتی خود بگیریم.

دلایل بهتر بودن سفر با تور به اسپانیا و فرانسه

هریک از گزینه‌های سفر با تور یا به‌صورت شخصی دارای مزایا و محدودیت‌های مختص به خود است. اما اگر در این بین، صرفاً بخواهیم به بررسی مزایای سفر با تور اشاره کنیم، موارد زیر در اولویت قرار دارند:

خاطر جمع بودن از مکان اقامت

یکی از دغدغه‌های اصلی سفر به هر مقصدی، پیدا کردن مکان اقامت مناسب در آن مقصد است. پیدا کردن هتل یا یک اقامتگاه باکیفیت با قیمت متناسب برای بیشتر افراد کار دشواری است. به‌خصوص اگر برای اولین بار به یک مکان خاص سفر شود، آشنا نبودن با آن مقصد می‌تواند پیدا کردن اقامتگاه را سخت‌تر کند. اما این مشکل در تورهای مسافرتی وجود ندارد. چون مکان اقامتی مناسب قبلاً توسط عوامل تور رزرو شده است.

پیدا کردن همسفر

اکثر افراد از سفرهای تک نفره خوششان نمی‌آید و دوست دارند همسفر داشته باشند. در این صورت، مسافرت با تورهای گروهی می‌تواند سبب شود تا همسفرهای زیادی داشته و دوستان خوبی را در این مسیر پیدا کنیم. البته اگر شما همراه با خانواده هم سفر کنید، باز هم دسته جمعی بودن سفر با تور می‌تواند هیجانات خاص خود را داشته باشد.

امنیت سفر

مسافرت انفرادی ممکن است در سفر به برخی مکان‌های جدید خطرناک و دارای استرس باشد. اما سفر با تور این دغدغه‌ها را ندارد. چراکه وقتی شما یک تور مسافرتی را رزرو می‌کنید، امنیت کامل سفر شما برعهده‌ی تور خواهد بود. همچنین امکان گم شدن افراد در تور نیز به حداقل می‌رسد. راهنمای تور همیشه پاسخگوی سؤالات شما است. در حالی که اگر شما زبان یک کشور خاص را بلد نباشید، راهنمایی گرفتن از مردم آن کشور برای پیدا کردن مکان‌های موردنظرتان کار سختی خواهد بود!

بازدید از جاذبههای بیشتر

در سفرهای انفرادی باید یک راهنما استخدام کرد یا شخصاً از روی اطلاعات اینترنت، کتاب‌های راهنما و دیگر موارد به جست‌وجوی مکان‌های تفریحی و توریستی پرداخت. گاهاً مسیرها آنقدر طولانی شده و استفاده از وسایل نقلیه عمومی و پیدا کردن مسیرها سخت می‌شود که مسافران فرصت نمی‌کنند به تمام مکان‌هایی که در نظر گرفته بودند سر بزنند. این در حالی است که تورهای گردشگری، بهترین و جذاب‌ترین مکان‌ها را در برنامه خود جای می‌دهند و بدون این که نیاز به پیدا کردن مسیر یا راهنما داشته باشید، شما را مستقیماً به همان مکان‌ها می‌برند.

هزینههای کمتر

طبیعتاً سفر با تور، هزینه مشخصی دارد که باید از همان ابتدا پرداخت شود. الباقی هزینه‌ها صرف خریدهای شخصی شما در سفر یا خورد و خوراک می‌شود. این در حالی است که هزینه سفرهای انفرادی مشخص نیست. هزینه مکان، بازدید از مکان‌های تفریحی و دیگر گزینه‌ها ممکن است از آن‌چه به تور می‌پردازید بسیار بیشتر باشد. بنابراین معمولاً هزینه مسافرت با تورهای گردشگری، کمتر از مسافرت به‌صورت شخصی است.

تخفیفهای گروهی

نکته دیگری که در مورد هزینه‌های سفر با تور می‌تواند مزیت باشد، تخفیف‌های گروهی است که اقامتگاه‌ها و مکان‌های توریستی برای بازدیدهای گروهی در نظر می‌گیرند. به طوری که اگر شما به‌صورت انفرادی به یک هتل مشخص مراجعه کنید، هزینه کامل اقامت را از شما می‌گیرند؛ اما اگر به‌صورت گروهی همراه با تور به همان هتل بروید، به شما تخفیف داده و هزینه اقامت شما ارزانتر خواهد بود. این امر در مورد بازدید از موزه‌ها و دیگر مکان‌های توریستی هر مقصد هم می‌تواند در سفرهای دسته‌جمعی اتفاق بیفتد!

 باید در نظر داشته باشیم که سفرهای شخصی هم می‌تواند دلایل و مزایای مختص به خود را داشته باشد. به‌خصوص اگر فردی از سفرهای دسته‌جمعی خوشش نیاید، کلاً سفر با تور برای وی لذت‌بخش نخواهد بود. اما معمولاً بیشتر افراد به سفرهای گروهی علاقه دارند. در ادامه با بررسی هزینه تور مسافرت به دو مورد از بهترین مقاصد گردشگری جهان، بیشتر بر هزینه‌های سفر با تور آگاهی خواهیم یافت.

قیمت تور فرانسه چقدر است؟

طبیعتاً قیمت هر تور مسافرتی، بسته به مدت زمان آن، امکانات و نوع مکان اقامتی تور متفاوت است. قیمت تور فرانسه معمولاً از دیگر تورهای گردشگری بالاتر است. چراکه سفر به فرانسه یک سفر لاکچری خواهد بود. بنابراین طبیعی است که بودجه بیشتری را برای قیمت تور فرانسه باید در نظر بگیریم. معمولاً نرخ تور 4 یا 5 روزه فرانسه همراه با هزینه پرواز از 400 یورو شروع شده و با افزایش زمان اقامت و امکانات تور به نزدیک 2000 یورو هم می‌رسد. بنابراین برابر با نرخ یورو باید برای قیمت تور فرانسه، باید مبلغی بین 10 تا 35 میلیون را برای یک سفر لاکچری به فرانسه در نظر گرفت.

قیمت تور اسپانیا چه تفاوتی با هزینه سفر شخصی دارد؟

قیمت تور اسپانیا نیز به قیمت تور فرانسه نزدیک است؛ چراکه اسپانیا نیز یکی دیگر از بهترین مقاصد گردشگری جهان است و یک سفر باکیفیت به حساب می‌آید. برای سفرهای هفتگی 4 شب بارسلون و ماردید اسپانیا، هزینه‌‌ها از 490 یورو شروع می‌شوند. این هزینه می‌تواند با افزایش زمان اقامت، هتل با ستاره بیشتر و افزایش دیگر امکانات سفر تا بالای 2000 یورو هم باشد. بنابراین قیمت تور اسپانیا را باید بین 10 تا 40 میلیون در نظر گرفت. این در حالی است که هزینه پرواز، هزینه اقامت، هزینه خوراک و خرید در یک سفر شخصی به اسپانیا می‌تواند حداقل بالای 50 میلیون تومان باشد!

تورهای مسافرتی رز آبی، بهترین انتخاب برای یک سفر شگفت انگیز

«رز آبی» یک بستر ارائه دهنده تورهای مسافرتی است که می‌توان تورهای سفر به بهترین مکان‌های اروپا از جمله کشورهای فرانسه و اسپانیا را در لیست تورهای آن مشاهده کرد. تورهای مسافرتی رز آبی دارای انواع مختلفی هستند. لیست تورهای مسافرتی رز آبی برای دو مقصد فرانسه و اسپانیا شامل موارد زیر هستند:

تور 8 روزه فرانسه با اقامت در هتل 4 ستاره تور 8 روزه اسپانیا بارسلون – مادرید با اقامت در هتل 4 ستاره تور 9 روزه اسپانیا «بارسلون - تنریف» با اقامت در هتل 4 ستاره تور 9 روزه اسپانیا – فرانسه با اقامت در هتل 4 ستاره

می‌بینید که تورهای اسپانیا و فرانسه در بین تورهای مسافرتی رز آبی، هم به‌صورت تک مقصدی و هم به‌صورت چند مقصدی به هر دو کشور ارائه شده است. قیمت تور اسپانیا و فرانسه در هریک از گزینه‌های وبسایت رز آبی نیز به‌صورت موردی بیان شده است. 

مسافرت با تور اسپانیا و فرانسه تجربهای پر از خاطرات به یادماندنی

با توضیحات فوق، متوجه شدیم که در بیشتر موارد، سفر با تور به اسپانیا و فرانسه بهتر از سفر به‌صورت شخصی است. مخصوصا اگر برای اولین بار است به این کشورها سفر می‌کنید، پیشنهاد ما این است که حتماً با تور سفر نمایید. وبسایت رز آبی، در زمینه ارائه انواع تورهای مسافرتی به اروپا پیشتاز است و می‌تواند گزینه‌های موردنظر شما به مقاصد اروپایی را تأمین نماید. بنابراین با مشاهده انواع تورهای مسافرتی رز آبی می‌توانید بلافاصله تور موردنظر خود را رزرو نمایید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا و فرانسه اقامت در هتل 4 ستاره اسپانیا و فرانسه ترجیح می دهند تورهای گردشگری سفر با تور مکان اقامت پیدا کردن گزینه ها هزینه ها مکان ها یک سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰

پیش‌بینی‌های جدید ناسا حاکی از آن است که سطح آب‌ها در اسپانیا تا آغاز قرن آینده به‌طور متوسط ۴۹ سانتی‌متر افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اسپانیا با ترکیبی از خورشید، سواحل و شهرهای نمادین یک مقصد بسیار محبوب برای گردشگران بریتانیایی است و سال گذشته بیش از ۱۷ میلیون بازدیدکننده از جزایر بریتانیا را به خود جذب کرد. با این حال ذوب شدن یخ‌ها و بالا آمدن سطح آب دریاها به دلیل گرم شدن کره‌زمین می‌تواند به‌زودی تأثیر عمیقی بر این کشور داشته باشد و آن را متحول کند.

پیش‌بینی‌های جدید ناسا حاکی از آن است که سطح دریاها در اسپانیا تا آغاز قرن آینده به‌طور متوسط ۴۹ سانتی‌متر افزایش خواهد داشت و استراحتگاه‌های ساحلی مناطقی با بیشترین آسیب از این افزایش سطح خواهند بود؛ افزایش سطح دریا در این مناطق بالاتر از حد متوسط پیش‌بینی شده است. این افزایش سطح دریا تا سال ۲۱۰۰ در اوئلوا ۶۹ سانتی‌متر، در تاریفا ۶۴ سانتی‌متر و در مالاگا ۶۱ سانتی متر خواهد بود.

حتی معروف‌ترین شهر اسپانیا نیز از عواقب گرم شدن آب‌وهوا در امان نخواهد ماند و پیش‌بینی می‌شود بارسلونا تا سال ۲۰۳۰ افزایش ۱۳ سانتی‌متری، تا سال ۲۰۷۰ افزایش ۴۳ سانتی‌متری و تا سال ۲۱۰۰ افزایش ۷۵ سانتی‌متری دریاهای خود را تجربه کند. پیش‌بینی سطح دریاها در این بررسی بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ماهواره‌ها و ابزارهای زمینی، همچنین تحلیل و شبیه‌سازی رایانه‌ای انجام گرفته است.

گرمایش زمین و کاهش گردشگران اسپانیا

تهدید گرمایش زمین برای اسپانیا مربوط به آینده دور نیست و با گرم‌تر شدن تابستان‌ها و تبدیل شدن گرمای شدید به پدیده‌ای عادی‌تر، انتظار می‌رود خیلی زود اتفاق بیفتد و تعداد گردشگران اسپانیا را به شدت کاهش دهد.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۳ توسط کمیسیون اروپا در مورد تأثیرات افزایش دما نشان داد که اسپانیا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که بیشترین آسیب را از گرمایش سال گذشته متحمل شده است. اسپانیا در سال ۲۰۲۲ موج گرمای بزرگی را تجربه کرد که منجر به مرگ بیش از ۳۵۰ نفر بر اثر گرمازدگی و کم‌آبی شد و عامل تعیین‌کننده‌ای در افزایش ۲۰.۵ درصدی مرگ‌ومیر در کشور بود.

بر اساس برآوردهای این گزارش، با افزایش دمای چهار درجه سانتی‌گراد، منطقه مورسیا و جزایر بالئاریک در این کشور برای کل سال شاهد کاهش بیش از پنج درصدی گردشگران ورودی خود خواهند بود.

کد خبر 749058

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا + فیلم
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس