Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه و اعلایی استاندار با صدور پیام مشترکی یوم الله ۲۲ بهمن را یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران دانستند و از مردم استان دعوت کردند تا برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی خودرویی حضور یابند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ «ابراهیم، ۵»

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت آن صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علو درجات امام خمینی (ره) که حکیمانه پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند از پروردگار متعال درخواست می‌کنیم و به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره با درایت، بصیرت و حکمت ملت بزرگ ایران اسلامی را در رسیدن به قله‌های بلند عزت و اقتدار هدایت فرموده‌اند و نیز به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
تلاش بی وقفه دشمن برای تزلزل نظام جمهوری اسلامی، استقلال و عزت کشور را هدف قرار داده است، ولی همواره حضور در صحنه مردم عزیز نقشه بدخواهان را باطل کرده و انقلاب اسلامی محور مقاومت اسلامی و یاری گر مستضعفان جهان شده است.
از مردم شریف استان قزوین و کلیه مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر که در شکوه گرامیداشت این ایام سهیم بوده اند، تشکر می‌کنیم. ان شاء الله امسال نیز همه با هم با وحدت و همدلی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب، مطابق با پروتکل‌ها، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
محمد مهدی اعلایی
استاندار قزوین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین استاندار قزوین دهه فجر یوم الله ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که شامگاه چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین نکوداشت فقیه مجاهد حضرت آیت الله موسوی جزایری قرائت شده آمده است: حوزه‌های علمیه با سابقه‌ای بیش از هزار ساله نقشی تمدنی، اثرگذار، پراهمیت و ارزنده در رشد و تعالی جوامع بشری و اسلامی ایفا کرده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبگانی خویش و با نگاهی تمدن ساز در مسیر دستیابی به جایگاه حوزه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و جهان معاصر در حال پیشروی است.

در این پیام عنوان شده است: جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سیدمحمدعلی موسوی جزایری (دامت برکاته) از جمله تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه و عالمان و مجاهدانی است که همواره در سنگرهای مختلف با همتی والا، تلاشی مستمر و کوششی بی شائبه، تعهد و دینداری را آمیزه جان خود ساخته و از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه فروگذار نکرده است.

در پایان پیام آیت الله اعرافی آمده است: با عنایت به مراتب فضل و جهاد و سوابق ایشان، سال‌ها مجاهدت علمی و عملی این شخصیت خدوم را قدر دانسته، مراتب تقدیر و تکریم خویش را تقدیم ایشان می‌نمایم و سلامت و عزت معظم له و توفیق همه مشارکان و مساهمان در برگزاری این مراسم را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6094646

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد