Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کردستان گفت: باید کردستان را در کنار قطب کشاورزی و گردشگری به یک استان صنعتی تبدیل کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در سفر به شهرستان بیجار و در مراسم افتتاح مجتمع فولادی بیجار گروس اظهار داشت: در این چند وقت واحدهای تولیدی خوبی در استان در حوزه‌های مختلف افتتاح شده است لذا طرح توسعه طرح‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید شرایط تولید را در استان با به پای کار آوردن مدیران استانی به وجود بیاوریم و کردستان را در کنار قطب کشاورزی و گردشگری به یک استان صنعتی تبدیل کنیم.

استاندار کردستان به شعار سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان سال، مانع‌زدایی‌ها به پایان نرسد و پشتیبانی‌ها از تولید ادامه داشته باشد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان: بهره برداری از طرح های توسعه ای به رفع محرومیت در استان هرمزگان کمک می کندتلاش وزارت صمت برای ترمیم عدم توازن زنجیره فولاد/ تعهد القایی ها برای تامین آهن قراضه

در ادامه علی یاری مدیرعامل مجتمع فولاد بیجار گروس گفت: جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی، اشتغال‌زایی در منطقه و محرومیت‌زدایی از جمله عوامل مهم احداث این مجتمع است.

وی افزود: این طرح با 130 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح گردیده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد بیجار گروس خاطرنشان کرد: این پروژه در مساحتی بالغ بر 7هکتار کنستانتره آهن و آهن مگنتتی را تولید می‌کند.

یاری با اشاره به اینکه این پروژه به طور مستقیم برای 100 نفر و به صورت غیر مستقیم برای 300نفر اشتغال‌زایی داشته است، اظهار کرد: مجتمع فولاد بیجار گروس ظرفیت اسمی تولید سالانه یکصدهزار تن را دارد.

انتهای پیام/487/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتمع فولاد بیجار گروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام