Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:56:33 GMT

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۹۹۵

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ علی‌اکبر عزیزی دقایقی پیش در خصوص جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد به خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ جلسه فوق العاده مقابله با کرونا امروز با حضور سردار سپهر فرمانده عملیاتی قرارگاه مبارزه با این بیماری در کشور، در استانداری یزد برگزار شد.

وی افزود:‌ مقرر شد از جمعه همین هفته نماز جمعه در استان یزد از ۲۲ بهمن ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حداقل زمان و تنها با ۳۰ درصد ظرفیت اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم اعتکاف فقط در شهر‌های آبی، زرد و نارنجی به شرط دریافت دوز سوم کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها برگزار می‌شود و از این مراسم در شهر‌های قرمز خبری نخواهد بود،‌ گفت:‌ رستوران‌ها، تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی هم با سقف ۳۰ درصد ظرفیت مکانی و پذیرش افرادی که حداقل دو نوبت واکسن دریافت کرده اند، مجاز به فعالیت هستند.

عزیزی با اشاره به حضوری شدن آموزش‌ها از هفته آینده تصریح کرد: مدارس از هفته آینده با رعایت طرح ۰۷ حضوری شده و اگر در مدرسه‌ای وضعیت بیماری در معلمان و دانش آموزان وجود داشته باشد، آن مدرسه به صورت هوشمند تعطیل شده و آموزش‌های آن غیرحضوری می‌شود.

وی با بیان این‌که دانشگاه‌ها همچنان به صورت مجازی تشکیل می‌شود، گفت: در شهرستان‌هایی که سیر بیماری در آن‌ها وضعیت نزولی داشته باشد، محدودیت‌ها با مصوبه استانی به صورت پلکانی کاهش می‌یابد.

معاون استاندار یزد نیز با اشاره به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی توسط سپاه الغدیر و بسیج افزود: طرح آموزش کمپین‌ها برای تقویت آموزش مردم در دستور کار قرار گرفته و کارگروه اطلاع رسانی این وظیفه را برعهده دارد.

 سردار رسول رحیمی، معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ راه‌اندازی قرارگاه اجرایی کردن طرح شهید سلیمانی در استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: الان در استان یزد اقدامات خوبی در حوزه مقابله با این بیماری صورت گرفته ولی با توجه به مسافرپذیر بودن این استان از یک سو و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها، باید به این موضوع توجه بیشتری صورت پذیرد.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در برخی استان‌ها با وجودی که امکانات درمانی کمتری وجود دارد با اجرای طرح شهید سلیمانی، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

رحیمی تصریح کرد: این نتیجه به خوبی نشان دهنده تاثیر بسیار بالایی است که این طرح در فعالیت‌های خود داشته و موفقیت‌های خوبی که کسب کرده است.

وی با تاکید بر این‌که تمام موانع پیش روی اجرای کامل این طرح باید برداشته شود افزود: طرح شهید سلیمانی اگر به مدت دو هفته با همدلی تمام دستگاه‌ها انجام شود قطعا نتیجه بسیار خوبی می‌دهد و از این مرحله عبور می کنیم.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: استان یزد در تمام عرصه‌های انقلاب پیشقدم بوده و درخواست داریم که در عرصه طرح شهید سلیمانی هم با جدیت ورود شود.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: پدافند غیرعامل استان یزد عزیزی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد جلسه فوق العاده طرح شهید سلیمانی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید

 

محسن گرجی مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در زنجیره تامین بخش هایی را بیش از اندازه محدود کرده ایم در حالی که باید سیاست صنعت نساجی را تأمین کنیم، ما در زنجیره این صنعت یک محدودیت هایی داریم.  

 او گفت: به طور کلی در حوزه واردات پارچه باید محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم تا ظرفیت تولید های داخل کشور فعال تر شود، ما در تأمین مواد اولیه صنعت پارچه کشور مشکلی نداریم.  

 گرجی بیان کرد: سال گذشته، یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار واردات داشتیم که از این رقم ٧٠٠ میلیون دلار به پارچه اختصاص دارد.

او در خصوص حوزه فرش های ماشینی گفت: در حوزه فرش ماشینی تا یک میلیون دلار ظرفیت صادرات وجود دارد، اما افزایش صادرات نیاز به مجموعه اقداماتی دارد. بحث بازگشت ارز هم باید اصلاح شود که یکی از مهم ترین موانع است.

گرجی اضافه کرد: صادرات فرش ماشینی حدود ۲۸۰ میلیون دلار بوده که حدود یک سوم از کل ۷۰۰ میلیون دلار صادرات در دفتر نساجی و پوشاک را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند