Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم یَا اَیُّهَا الَّذِینَ اَمَنُوا اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدَامَکُم. سوره محمد(ص) / ۷ نکوداشت یوم الله بیست و دوم بهمن که سرآغاز حکومت مجدد صالحان و روز عزّت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است در حقیقت، صیانت از خون‌های پاک هزاران شهید سرافراز و تکریم تلاش‌های ارزنده ایثارگرانی است که در به ثمررسیدن انقلاب و دفاع مقدّس، از جان عزیز خویش گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر، پس از یک سده مبارزه و جانفشانی، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و ملت بزرگ ایران از سیطره‌ی ستم، نجات یافتند؛ به فرمایش مقام معظم رهبری: روز ۲۲ بهمن، روز نجات ملت ایران و روز شکوفایی و پیروزی بزرگ‌ترین انقلابِ دورانِ تاریخِ ما از شروع اسلام تا امروز است.

نظام جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند متعال در چهار دهه‌ی گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمیِ دهه‌ی مبارک فجرِ انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمنِ سال‌های گذشته، نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی، بوده است که این خود جهادی تبیینی است.

امسال نیز با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوعِ ویروس کرونا، مردمِ فهیمِ استان لرستان، با بزرگداشتِ یوم الله ۲۲ بهمن، در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی، مبذول خواهند داشت و پیامِ رسایِ وفاداری و حمایت از نظام عزیزِ جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان، خواهند رساند.

اینجانبان با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت و ابراز ارادت به پیشگاه بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران از همه مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان لرستان دعوت می‌کنیم که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به شیوه ی اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا، در این روز با عظمت بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی)، شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی و جانبازان عزیز اعلام نمائید.

«والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته» 《سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دکتر فرهاد زیویار استاندار استان لرستان》

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی استان لرستان ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد