Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:57:16 GMT

بزرگ‌ترین کارخانه تولید آرد بابل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۲۲۸

بزرگ‌ترین کارخانه تولید آرد بابل افتتاح شد

به گزارش ایرنا ، استاندار مازندران در مراسم افتتاح این کارخانه که در روستای بیشه سر واقع است ، گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی زمینه ساز سرعت بخشی در تحقق برنامه های اقتصادی مازندران است.

سید محمود حسینی پور افزود : امروز با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یک کارخانه مهم در مازندران افتتاح شد و حمایت از این رویه به صورتی جدی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار این که مازندران ۱۲ درصد از سبد غذایی کشور را تامین می کند و با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی می توانیم به ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش دهیم ، گفت : با مکانیزه کردن کشاورزی و حمایت از تولید کننده این آمار دست یافتنی است و به کشور های آسیای میانه هم می توانیم صادرات خوبی داشته باشیم.

استاندار مازندران افزود : امروز مازندران نیازمند همگرایی در حوزه اقتصاد و تولید است چون ما تمامی شاخص های مثبت برای رونق تولید را اعم از آب و خاک وآب و هوا در اختیار داریم.

وی ادامه داد : برخی از زمین های موجود در مازندران که بدون استفاده است و یا اینکه استفاده بهینه از آن نمی شود باید به مدار تولید برگردد و همانند گذشته تولید گندم در مازندران رونق بگیرد.

فرماندار بابل هم در مراسم گفت : با بهره برداری از این کارخانه که در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع احداث شده ۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول کار شده اند.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود : از مجموع ۴۰ میلیارد سرمایه گذاری انجام شده در این کارخانه تولیدی، ۳۲ میلیارد تومان آورده شخصی و هشت میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است.

وی گفت که با تامین گندم این کارخانه نه تنها ظرفیت اشتغال در این مجموعه افزایش می یابد ، بلکه آرد با کیفیت به دست مصرف کننده می رسد.

ولیزاده بور با اظهار این که در حال حاضر یکی از اولویت های شهرستان تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد است ، افزود که در این راستا حمایت از بخش خصوصی وسرمایه گذار در اولویت برنامه های شهرستان قرار دارد.

فرماندار بابل یکی از برنامه های دولت را حمایت از تولید پایدار در روستاها برشمرد و گفت که امسال با استفاده از ظرفیت کمیته امداد و بهزیستی ۵۶ میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزا در شهرستان برنامه ریزی شده بود که از این میزان ۸۵ درصد محقق شده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری برای رونق تولید و ایجاد اشتغال ۱۴ میلیارد تومان از صندوق کارآفرینی امید و ۲۹ میلیارد تومان از بنیاد برکت در حوزه اشتغال به خصوص در بخش گلخانه ای در بابل سرمایه گذاری شده است.

در دهه فجر امسال ۲۵ طرح عمرانی ، تولیدی و ورزشی در بابل با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها واحد تولیدی مازندران بابل دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی مازندران بابل واحد تولیدی مازندران بابل دهه فجر میلیارد تومان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود