Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:39:24 GMT

حضور مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ قزاقستان؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۲۵۱

حضور مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ قزاقستان؟

آریا بزرگر ستاره تیم جوانان فوتبال ایران که در 16 سالگی با امضای قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست، بعد از آن‌که فرصت بازی در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی را پیدا نکرد، به فجرسپاسی رفت و در دوران حضور قرضی‌اش در این تیم چندان فرصت بازی پیدا نکرد اما توانست همراه این تیم شیرازی صعود به لیگ برتر را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن جوان که در دوره محمدحسن انصاری‌فرد با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوسته بود، حالا اتمام قراردادش در سودای لژیونر شدن است و مذاکراتی را با مدیران باشگاه غیرت قزاقستان انجام داده است.

برزگر 19 ساله، شب گذشته در بازی دوستانه غیرت قزاقستان مقابل بوراتس بوسنی به میدان رفت و در شب برتری 2-1 تیمش توانست یکبار برای غیرت گلزنی کند تا این‌گونه نگاهی سرمربی غیرت را به خود جلب کند.

در صورت تایید نهایی غیرت بورانبایف سرمربی تیم غیرت قزاقستان، برزگر با این تیم قرارداد خود را امضا می‌کند.

گفتنی است که در تیم فوتسال غیرت قزاقستان حسین طیبی سابقه بازی دارد و حالا در صورت نهایی‌شدن قرارداد آریا برزگر او در تیم فوتبال این باشگاه عضو خواهد شد که اتفاق جالب‌توجهی است.

بیشتر بخوانید:

دلیل حضور ۲ بازیکن در باشگاه پرسپولیس مشخص شد اولین بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس امشب در تهران طلسم چلسی با گل لوکاکو شکست/عکس

258 251

کد خبر 1601798

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس غیرت قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها