Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:44:49 GMT

۴ طرح عمرانی در سردشت به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۳۹۶

۴ طرح عمرانی در سردشت به بهره برداری رسید

 لقمان خسروپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دهمین روز از ایام الله دهه فجر، دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس با اعتبار کلی ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت و درمان تامین شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای حفظ و صیانت از جنگل و تغییر الگوی مصرف سوخت با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و نوین ۱۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در مساجد ۱۰ روستای مرزی و جنگلی شهرستان نصب و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این دستگاه‌ها از سوی اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان تامین شده که برای هر دستگاه ۱۲۰ میلیون ریال و در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات طرح صیانت از جنگل‌های زاگرس هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری سردشت گفت: سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی در روستاهای « آلواتان » ، « ساوان جدید » و « بناویله حاجی مینه » نیز به بهره‌برداری رسیدند.

خسروپور گفت: این مساکن با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در زیربنای ۵۰ متر مربع و هزینه یک میلیارد ریال احداث شده‌اند و اعتبار آنها از محل قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) تامین شده است.

وی اضافه کرد: در ادامه یک مرکز نیکوکاری کوتاه قامتان والا همت با شناسایی ۴۰ نفر از کوتاه قامتان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال در واحد ۱۰۰ متر مربع با هدف خدمت رسانی به جامعه کوتاه قامتان این شهرستان راه‌اندازی شد .

وی افزود: ایجاد اشتغال برای این افراد از ضرورت‌های زندگی آنها است که آمادگی داریم با همراهی مسوولان استانی از امکانات موجود کمیته امداد در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی استفاده کنیم .

وی اظهار کرد: این قشر از تنگناهای مالی و نبود فضای اشتغال رنج می‌برند و حتی از تفریحات سالم نیز بی‌بهره هستند با پیگیری‌های که انجام  خواهد شد امیدواریم کوتاه قامتان والا همت از این همراهی‌ها و همکاری ها بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

برچسب‌ها انرژی تجدیدپذیر مناطق محروم آذربایجان غربی جنگل افتتاح طرح طرح های عمرانی سردشت مناطق مرزی مسکن انرژی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی تجدیدپذیر مناطق محروم آذربایجان غربی انرژی تجدیدپذیر مناطق محروم آذربایجان غربی جنگل افتتاح طرح طرح های عمرانی سردشت مناطق مرزی مسکن انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید