Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:21:10 GMT

استخر بین المللی شهید نادر حمید در اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۶۰۴

استخر بین المللی شهید نادر حمید در اهواز افتتاح شد

به گزارش ایرنا عملیات ساخت این استخر در زمینی به مساحت هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع در سه طبقه و در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شرکت ملی حفاری ایران در شمال شرقی شهر اهواز آغاز شد.

استخر بین المللی شرکت ملی حفاری ایران دارای مشخصات فنی و امکاناتی شامل سوله، فضای اداری، موتورخانه، سیستم تامین هوای تازه و تصفیه آب، سیستم کلر زنی و گندزدایی و سکوی تماشاگران، خبرنگاران و مربیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین استخرهای قهرمانی، آب درمانی، کودکان، جکوزی، سونای بخار، سالن دوش و سرویس‌ها، رختکن و رستوران از دیگر امکانات و فضای پیش بینی شده در این مجموعه است.

به گفته مسئولان شرکت ملی حفاری  بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است. 

استخر شهید نادر حمید اولین استخر از نظر حجم، تعداد موتورخانه و تاسیسات است همچنین جایگاه تماشاگران آن به ظرفیت ۷۵۰ نفر و جایگاه وی آی پی ۲۵۰ نفر است.

با شروع این طرح بیش از یکهزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در استان خوزستان ایجاد شد.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس در این آیین با بیان اینکه مسئولان استان خوزستان باید مطالبه به حق مردم را ادا کنند، گفت: خوزستان سرشار از ذخایر فروان است و هیچ جای دنیا چنین آب و هوا و طبیعتی ندارد لذا انتظار داریم که خوبی های استان هم گفته شود نه اینکه فقط اخبار تلخ انتشار داده شوند. 

وی افزود: در دولت جدید کار خصوصی سازی شرکت ملی حفاری تمام شده بود اما با پیگیری های انجام شده مانع از انجام این کار شدیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بود در کمیته تلفیق مجلس، سه درصد حق نفت را به استان های برخوردار بدهند که مانع از این کار شدیم و نگذاشتیم مصوبه رای بیاورد.

وی افزود: امروز اگر چرخ اقتصاد کشور در حال چرخیدن است به دلیل زحمات کارکنان مناطق نفت خیز و تمام شرکت های وابسته از جمله شرکت ملی حفاری ایران است.

یوسفی با بیان اینکه راه اندازی این استخر یک اتفاق ارزشمند برای خوزستان و کشور است، افزود: انتظار داریم که نیروهای شرکتی و ساکنان منطقه از این استخر بهره مند شوند.

در آیین افتتاح استخر بین المللی شهید نادر حمید، نماینده اهواز در مجلس، رییس اداره تربیت بدنی و ورزش شرکت ملی نفت ایران، فرماندار اهواز، سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان خوزستان، شهردار اهواز، مدیرعامل باشگاه حفاری و خانواده شهید نادر حمید و محمود مراد اسکندری حضور داشتند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز شهید نادر حمید شرکت ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳