Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در کتابی که توسط یکی از خبرنگاران روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته شده ادعا شده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا هنوز با «کیم جونگ اون»، رئیس کره شمالی در ارتباط است. 

«ماگی هبرمن»، خبرنگار نیویورک‌تایمز در کتابی با عنوان «مرد حقه‌باز: ساخت دونالد ترامپ و شکست آمریکا» که قرار است به زودی منتشر شود به نقل از خود دونالد ترامپ نوشته که هنوز با کیم جونگ اون در تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هبرمن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز پنجشنبه درباره آنچه در کتابش نوشته این نکته احتیاطی را مطرح کرد که صحت این موضوع هنوز مورد سوال است و تنها به صرف گفته ترامپ نمی‌توان آن را باور کرد. 

او در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: «می‌دانید چیزی که او می‌گوید و آنچه واقعاً رخ می‌دهد همیشه همخوان نیستند اما او به اطرافیانش گفته که ارتباطش با کیم‌جونگ اون را در قالب نامه‌نگاری یا رایزنی به نوعی با کیم جونگ اون حفظ کرده است.»

چند روز پیش هم روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده بود ترامپ برخی از اسناد مهم کاخ سفید از جمله نامه‌نگاری‌هایی که با رئیس کره شمالی داشته را به تفرجگاهش در ایالت فلوریدا منتقل کرده است.

هبرمن در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته ترامپ نسخه اصلی این نامه‌نگاری‌ها را با خودش به این طرف و آن طرف می‌برد و آنها را به اطرافیانش نشان می‌دهد. ترامپ زمانی از نامه‌نگاری‌هایش با رهبر کره شمالی به عنوان «نامه‌نگاری‌های عاشقانه» یاد کرده بود. 

کد خبر 656394 برچسب‌ها آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون دونالد ترامپ دونالد ترامپ کیم جونگ اون نامه نگاری کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

نویدمحمدزاده یک پست عاشقانه به مناسبت تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم