Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@07:43:56 GMT

ترامپ و کیم هنوز در ارتباطند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۸۹۸۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در کتابی که توسط یکی از خبرنگاران روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته شده ادعا شده که «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور سابق آمریکا هنوز با «کیم جونگ اون»، رییس کره شمالی در ارتباط است. 

«ماگی هبرمن»، خبرنگار نیویورک‌تایمز در کتابی با عنوان «مرد حقه‌باز: ساخت دونالد ترامپ و شکست آمریکا» که قرار است به زودی منتشر شود به نقل از خود دونالد ترامپ نوشته که هنوز با کیم جونگ اون در تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هبرمن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز پنجشنبه درباره آنچه در کتابش نوشته این نکته احتیاطی را مطرح کرد که حصت این موضوع هنوز مورد سوال است و تنها به صرف گفته ترامپ نمی‌توان آن را باور کرد. 

او در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: «می‌دانید چیزی که او می‌گوید و آنچه واقعاً رخ می‌دهد همیشه همخوان نیستند اما او به اطرافیانش گفته که ارتباطش با کیم‌جونگ اون را در قالب نامه‌نگاری یا رایزنی به نوعی با کیم جونگ اون حفظ کرده است.»

چند روز پیش هم روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده بود ترامپ برخی از اسناد مهم کاخ سفید از جمله نامه‌نگاری‌هایی که با رییس کره شمالی داشته را به تفرجگاهش در ایالت فلوریدا منتقل کرده است.

هبرمن در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته ترامپ نسخه اصلی این نامه‌نگاری‌ها را با خودش به این طرف و آن طرف می‌برد و آنها را به اطرافیانش نشان می‌دهد. ترامپ زمانی از نامه‌نگاری‌هایش با رهبر کره شمالی به عنوان «نامه‌نگاری‌های عاشقانه» یاد کرده بود. 

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد کره شمالی دونالد ترامپ کیم جونگ اون رهبر کره شمالی رییس جمهور سابق آمریکا اخبار مرتبط ترامپ: فکر می‌کنم خبر مریضی رهبر کره شمالی نادرست است ترامپ: تحریم‌ها علیه کره‌شمالی باقی می‌ماند ترامپ وارد خاک کره شمالی شد +عکس تمایل ترامپ برای سفر به مرز دو کُره نماینده اعدام شده کره‌شمالی زنده شده است؟ +عکس ادعای عجیب ترامپ درباره کیم جونگ اون ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ترامپ و کیم هنوز در ارتباطند احیای برجام تمامی منطقه را به خطر خواهد انداخت نگاهی به قتل‌ های ناموسی در ایران تجارت ۴۱ میلیارد دلاری ایران با همسایگان برنامه‌های اپل برای دستگاه واقعیت ترکیبی فاش شد آخرین نسخه بتا اندروید ۱۲L منتشر شد خطر بدخوابی برای قلب انسان بارش باران در سواحل دریای خزر و دامنه های البرز توییت مذاکره‌کننده ارشد روسیه بعد از دیدار با باقری پرونده‌ های کثیرالشاکی شناسنامه‌ دار شوند سعید جلیلی به دنبال چیست؟ دستور ویژه اژه‌ ای برای یک زندانی ساعت خواب چگونه بر اشتها تاثیر می‌ گذارد؟ هاچ بک ژاپنی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) مسیرهای خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم آزرا ۳ میلیاردی شد + جدول قیمت کامل (۲۱ بهمن ۱۴۰۰) ۴۰ ماهواره استارلینک نابود شدند نگرانی ناسا نسبت به افزایش فعالیت‌های اسپیس ایکس هشدار به کشاورزان درباره هجوم ملخ‌ های صحرایی و مهاجر حجم تبادل تجاری در برخی حوزه‌ها ۲.۸ دهم برابر شده است پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۳ بهمن / وقت خرید طلا است؟ بازدید رییس قوه قضاییه از زندان مرکزی اصفهان خوابیدن فک های فیلی + فیلم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ۶ ماه محروم شد تخصیص ۲۰ هزار تن شکر به زنبورداران کشور خرید مسکن حمایتی به صرفه است؟ کاهش سرعت اینترنت عمدی است؟ پیش بینی قیمت دلار برای ۲۳بهمن / حرکت خلاف جهت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی موافقت رهبر انقلاب با عفو ۳۳۸۸ نفر از محکومان آیین آغاز بهره برداری از سه پروژه ذوب آهن اصفهان در حوزه های محیط زیست و مسئولیت اجتماعی زندگی نامزد رونالدو؛ از حقوق ۲۵۰ پوندی تا ۳۴ میلیون فالوئر! ارزش سهام عدالت چرا افت کرد؟ اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان در پی دستور رییسی سیمرغی که پَر پَر شد اجاره خانه در کامرانیه چقدر است؟ رایزنی بایدن با سران ناتو و اتحادیه اروپا در موضوع اوکراین ۲۰ درصد از مبتلایان اومیکرون کودکان هستند باقری اختیار تام و تمام برای اعلام نتیجه مذاکرات دارد پشت پرده اجسام نورانی که در آسمان پورتوریکو مشاهده شدند مذاکره باقری با اولیانوف جدیدترین مصوبات کارگروه تنظیم بازار اعلام شد رکورد ۴۰ ساله تورم در آمریکا شکسته شد عرضه فرآورده های نفتی الکترونیکی می شود برگزاری نشست کشورهای عضو اکو اواسط اسفند خواهد بود هزینه سفر به قونیه، شهر عشق و عرفان چقدر است؟ + جدول دعوت رییسی از مردم برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور لاوروف اطمینان داده که روسیه قصد حمله به اوکراین را ندارد هیچگاه مخالف رسانه‌ ای شدن طرح صیانت نبوده‌ ام ۴ عامل اصلی گرانی گوشت در بازار بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کره شمالی دونالد ترامپ کیم جونگ اون رهبر کره شمالی رییس جمهور سابق آمریکا نامه نگاری ها دونالد ترامپ کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران