Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:49:31 GMT

افتتاح مدرسه امید تجارت در روستای بمباسریچابهار

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۹۱۴۲

افتتاح مدرسه امید تجارت در روستای بمباسریچابهار

به گزارش به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این مراسم باحضور ترک تبریزی نایب رئیس هیأت مدیره و کاظم پور مدیرامورهیات مدیره وعامل این بانک، نماینده وزیرعلوم درتشکل های دانشگاهی، رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار، امام جمعه، شهردار، فرماندار، بخشدار، فرمانده سپاه، رئیس اداره آموزش وپرورش وجمعی از مقامات محلی بخش دشتیاری شهرستان چابهار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیأت مدیره بانک تجارت با ابراز خرسندی ازحضور در جمع دانش آموزان و اهالی خونگرم روستای بمباسری، افتتاح مدرسه امید تجارت در ایام مبارک دهه فجر را به مردم ولایتمدار این منطقه تبریک گفت.

ترک تبریزی با اشاره به اینکه بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون ۴۵ مدرسه به همت همکاران بانک و مشارکت سایر بخش‌ها در مناطق محروم کشور افتتاح کرده است افزود: این بانک ساخت مسجد، حمام، نصب دستگاه‌های تصفیه آب درروستاها به منظور تأمین آب شرب را از وظایف خود می‌داند و همواره کوشیده است تا بهترین عملکرد را در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشد.

رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار با تقدیر از عملکرد بانک تجارت در حمایت از این استان گفت: بخش دشتیاری یکی از مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان است و مدیریت استان نگاه ویژه ای به اجرای طرح‌های عمرانی و زیر ساختی در این خطه دارد.

امام جمعه بخش دشتیاری نیز ضمن تشکراز بانک تجارت برای ساخت این مدرسه گفت: عملکرد این بانک درحوزه مسئولیت‌های اجتماعی وپیگیری برای ساخت مدرسه امیدتجارت در روستای بمباسری بخش دشتیاری، بسیارارزشمند است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش دشتیاری عملکرد بانک تجارت و مشارکت در عرصه مدرسه سازی را قابل توجه دانست و اظهار امیدواری کرد این اقدامات بتواند موجبات رشد و بالندگی نسل آینده را فراهم سازد.

بانک تجارت در این مراسم همچنین به منظور حمایت از دانش آموزان این مدرسه هدایا و وسایل کمک آموزشی را به آنان اهدا کرد.

مدرسه امید تجارت بمباسری در بخش دشتیاری با مشارکت بانک تجارت و دانشگاه علوم دریایی چابهاردر زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با ۳۱۱ متر زیربنا احداث شده است.

در این مدرسه شش کلاسه در مقاطع ابتدایی ۵۰ دانش آموز، متوسطه اول و دوم ۱۲۰ دانش آموز دختر و ۹۶ دانش آموز پسر مشغول تحصیل خواهند شد. دانشگاه بهار اندیشه دشتیاری وابسته به دانشگاه علوم دریایی چابهار نیز کلاس‌های آموزشی خود را روزهای پنجشنبه و جمعه در این فضای آموزشی برگزار می‌کند.

بخش دشتیاری با جمعیت ۸۵۰۰۰ نفر و روستای بمباسری و هفت روستای مجاور آن با ۵ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری شهرستان چابهار واقع شده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5422077 محمدحسین سیف اللهی مقدم

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک تجارت سیستان و بلوچستان چابهار کسب و کار خرید آنلاین گروه صنعتی ایران خودرو کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت گروه خودروسازی سایپا دکوراسیون منزل تینر رنگ آزمایشگاه تبلیغات خدمات درمانی معرفی کتاب قیمت خودرو ساختمان سازی بخش دشتیاری بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور