Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس الگری باور دارد در این برهه یوونتوس برای فتح اسکودتو مبارزه نمی‌کند

یوونتوس با وجود هدر دادن موقعیت‌های متعدد، از پس ساسولو بر آمد و به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا رسید.

طرفداری | در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس پذیرای ساسولو بود که شاگردان ماسیمیلیانو الگری توانستند با کسب پیروزی 2-1، حریف فیورنتینا در نیمه نهایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا، مکس الگری سرمربی یووه پس از این پیروزی در مصاحبه با مدیاست درباره درخشش ولاهوویچ گفت:

از داشتن ولاهوویچ و زکریا خوش‌حالیم. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و خیلی سریع در تیم جا افتادند. یوونتوس اخیرا بهتر بازی کرده است و این دو بازیکن، ویژگی‌هایی را به تیم اضافه کرده‌اند که پیش‌تر نداشتیم. حضور ولاهوویچ در یوونتوس، باعث خوش‌حالی است اما او باید پیشرفت کند، تمیزتر بازی کند و حملات بیش‌تری به سوی فضاها انجام دهد. این‌ها فرایندی طبیعی برای هر مهاجمی است. 

سرمربی یووه در خصوص برد سخت برابر ساسولو صحبت کرد:

بازی عملا تمام شده بود اما خوش‌شانس بودیم که آن فرصت دیرهنگام را گل کردیم. البته درست است که در نیمه دوم، فرصت‌های زیادی خلق کردیم و در کل عملکرد خوبی داشتیم. بعد از گل اول‌مان به خواب رفتیم و ساسولو ما را به عقب راند. آن‌ها به همین ترتیب گل مساوی را زدیم. در زمان بین نیمه، نشانه‌هایی از بهتر شدن تیم دیده می‌شد و در ادامه، جلو کشیدیم. 

 از الگری درباره پست بازی آلوارو موراتا و این که آیا او نقشی مشابه ماریو مانژوکیچ طی سال‌های 2016 تا 2018 دارد، سوال شد. سرمربی بیانکونری در این باره گفت:

آلوارو همیشه به عنوان یک مهاجم نوک بازی می‌کرد و نمی‌توانست همیشه بهترین بازی‌اش را به نمایش بگذارد اما او امشب با رویکرد درستی وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت. تیم ما در نیمه دوم روحیه خوبی داشت. تهاجمی‌تر شدیم، توپ‌ها را سریع پس می‌گرفتیم و در دوئل‌ها پیروز می‌شدیم. مقابل تیمی چون ساسولو، این‌ها عواملی تعیین‌کننده است. 

یوونتوس در سری آ و کوپا ایتالیا در بین چهار تیم برتر است؛ الگری در پاسخ به پرسش آیا بیانکونری شانس فتح اسکودتو را دارد، این چنین صحبت کرد:

فاصله ما با اینتر به شکل بالقوه، 11 امتیاز است، لذا نه. باید روی بازی با آتالانتا فکر کنیم. آن‌ها تیمی فیزیکی با کیفیتی بالا هستند. آتالانتا پس از حذف از کوپا ایتالیا، انگیزه‌های زیادی مقابل ما خواهد داشت. این یعنی آن‌ها روز یک‌شنبه تمام توان‌شان را به کار می‌گیرند. سایر تیم‌ها چون میلان و ناپولی هم فاصله زیادی با ما دارند.  

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رده بندی جدید فیفا | ایران همچنان در قله آسیا دلخوری علیرضا بیرانوند از افشین پیروانی استیون جرارد: کسی که از بازی کوتینیو لذت نبرد باید فوتبال تماشا کردن را کنار بگذارد بازماندگان سوپرلیگ اروپا به دنبال برگزاری تور پیش فصل در آمریکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوپا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی