Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - ساعاتی پیش خبر انصراف ملاقات خصوصی از چهلمین جشنواره فیلم فجر رسانه‌ای شد. امید شمس کارگردان ملاقات خصوصی که فیلم او تا بعد از ظهر دیروز در رتبه نخست جدول آرای مردمی قرار داشت، دلیل انصرافشان از جشنواره را حذف سیمرغ مردمی عنوان کرد.

به گفته او تصمیم دبیرخانه برای حذف سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم یک ظلم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام نامزدهای بخش سودای سیمرغ، نام «ملاقات خصوصی» در بخش بهترین نقش مکمل مرد و فیلم اولی دیده می‌شد؛ به گفته شمس انصراف تهیه کننده فیلم ملاقات خصوصی، ساعت ۱۹ دیروز به دفتر دبیرخانه اعلام شده و نباید فیلم جزو کاندیداها قرار می‌گرفت. او این رفتار جشنواره را تحقیر فیلم برشمرد.

کارگردان ملاقات خصوصی با گلایه از برگزارکنندگان جشنواره که قدرت مدیریت در بخش آرای مردمی را نداشتند، اظهار کرد: آقای نادران تهیه‌کننده فیلم شادروان یک گروه درست کرد و از تهیه‌کننده‌های دیگر علیه فیلم ما امضا گرفت.

وی افزود: بهانه آنها این بود که فیلمنامه ما کپی است، آرا تقلب دارد و... در صورتی که آنها نتوانستند موفقیت یک فیلم اولی را شاهد باشند. دبیرخانه هم در کمال بی مسئولیتی سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم را حذف کرد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره فجر ملاقات خصوصی سیمرغ مردمی ملاقات خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم

فلورنتینو پرز در سفری به دالاس، دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز را از نزدیک تماشا کرد و پیش از آغاز بازی با لوکا دانچیچ، ستاره سابق تیم بسکتبال رئال مادرید و حال حاضر موریکس دیدار کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان