Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) گفت: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ حادثه مهم و حیرت‌انگیزی برای جهانیان بود.

حسن مروتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ حادثه مهم و حیرت‌انگیزی برای جهانیان بود، حادثه‌ای که از یک‌طرف تمام معادلات سیاسی استعمار را در ادامه سلطه و تقسیم استعماری جهان برهم زد و از طرف دیگر یکی از استوارترین رژیم‌های وابسته را ریشه‌کن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن یادآور حضور منسجم مردم ایران برای آزادی از زیر سلطه رژیم منحوس پهلوی است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران طلوع خورشید خودباوری بود که فروغ نورش موجب دلگرمی و اعتماد به نفس دیگر ملت‌های ستمدیده شد.

مروتی اضافه کرد: این اعجاز بزرگ قرن خودنمایی کرد تا دهه فجر تجلی اراده حق‌تعالی برای تفسیر عملی پیروزی مستضعفین بر مستکبرین باشد.

وی بیان کرد: این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) ادامه داد: انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

مروتی عنوان کرد: با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک، به‌سوی افلاک، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه‌سبز باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها رژیم منحوس پهلوی ایسنا انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن 1357 ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد

محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، یادآور شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم