Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@05:04:05 GMT

صعود سخت یووه به لطف یک گل به خودی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۰۱۱۷

صعود سخت یووه به لطف یک گل به خودی

یوونتوس با عبور از سد ساسولو به نیمه نهایی جام حذفی رسید؛ جایی که باید در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به مصاف فیورنتینا برود.

به گزارش مشرق، تیم های یوونتوس و ساسولو از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بیانکونری ها موفق شدند در خانه با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری برای صعود کار سختی داشتند. گل دقیقه سه پائولو دیبالا این ذهنیت را به وجود آورد که تورینی ها به راحتی مجوز صعود می گیرند اما شاگردان آلسیو دیونیسی خیلی زود به گل میزبان واکنش نشان دادند. حمد جونیور ترائوره در دقیقه ۲۴ گل تساوی را وارد دروازه ماتیا پرین کرد.

این بازی دیگر گلی نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۸ روآن، بازیکن تیم ساسولو که در سمت راست خط دفاعی بازی می کرد به اشتباه دروازه خودی را گشود تا یوونتوس به سختی راهی مرحله بعدی شود و حریف فیورنتینا شود.

این مسابقه که در ورزشگاه آرتمیو فرانکی(استادیوم اختصاصی باشگاه فیورنتینا) به انجام می رسد می تواند یک تقابل جذاب، هیجان انگیز و پرحادثه بین هواداران عصبانی ویولا و دوشان ولاهوویچ باشد. بازیکنی که به تازگی فلورانس را ترک کرد و به تیمی پیوست که فیورنتینایی ها از آن دل خوشی ندارند.

فیورنتینا پیش از این بازی با نتیجه سه بر ۲ از سد میزبانش آتالانتا گذشت. تیم های میلانی اینتر و آث میلان نیز دیگر بازی دور نیمه پایانی کوپا ایتالیا را به انجام خواهند رساند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت یوونتوس ساسولو پائولو دیبالا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت