Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد و حاضران ضمن نمایش همراهی همیشگی خود با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، شعارهای استکبار ستیزی سر داده و با افتخار به قدرت نظامی ایران برای با مقابله با ابرقدرت ها بالیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مراسم اعم از کودک، نوجوان و جوان گرفته تا میانسال و سالمند، زن و مرد، مسلمان و زرتشتی با حضور گسترده خود، تصویری زیبا از اتحاد و همراهی برای نمایش به استکبار جهانی خلق کردند.

شعارهای راهپیمایان خودرویی یزد قبل از آغاز راهپیمایی، مضامینی مبنی بر توجه به مطالبات ایران در جمع بندی مذاکرات با آمریکا شدند.

آنها با تاکید بر اینکه ایران از مواضع خود در حوزه نظامی کوتاه نخواهد آمد، فریاد برآوردند که دستاوردهای نظامی ما نشان می‌دهد که قدرت ایران به شکلی است که دشمن حتی فکر حمله به ایران را به سر خود راه نمی دهد.

با وجود همه تنگناها انقلاب را تنها نمی‌گذاریم

یکی از شهروندان یزدی که همراه با کودکی ۵ ساله در راهپیمایی شرکت کرده است، به خبرنگار مهر گفت: با وجود محدودیت‌ها و تحریم ها و مشکلات اقتصادی، انقلاب را تنها نمی گذاریم و لحظه به لحظه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر و موفقیت هرچه بهتر آن هستیم و خواهیم بود.

وی تاکید کرد: حتی با وجود اینکه اعلام شده است شرایط برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم نیست، با خودرو در راهپیمایی شرکت کردیم تا نشان دهیم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همیشه برای ما مهم بوده و خواهد بود

.مرتضی تقی زاده گفت: ما با این حضور اعلام کردیم مردم جمهوری اسلامی ایران همیشه پشت سر مسئولان تمام قد ایستاده اند و از تمامیت و اقتدار این سرزمین دفاع می کنند تا دشمن حتی فکری درباره ورود به این کشور و حمله به آن را به سر خود راه ندهد.

پشت انقلاب به مردم و پشت مردم به انقلاب گرم است

یکی دیگر از شهروندان استان که در این راهپیمایی حضور دارد، نیز به خبرنگار مهر گفت: از پسرم خواستم روز راهپیمایی من را همراهی کند چرا که حضور باشکوه مردم در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی بسیار مهم است و نشان می دهد که مردم همچنان پشتوانه این انقلاب هستند و پشت انقلاب هم به مردم ایران گرم است.

فاطمه پوررضایی ادامه داد: مردم در همه صحنه‌ها از جمله حضور رسمی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که آینده این انقلاب همیشه برایشان بسیار اهمیت دارد و از هیچ تلاشی برای دفاع از حق خود کوتاه نیامده و دلیرانه حمایت خواهند کرد.

این شهروند با اشاره به فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها اعلام کرد: دشمن اگه دلش برای مردم ایران می سوزد باید کاری کند که این تحریم‌ها برداشته شود تا مردم ایران نفس راحتی بکشند.

این شهروند یزدی افزود: آنها از یک طرف از حقوق بشر می زنند و از سوی دیگر مردم ایران را تحت فشارهای اقتصادی قرار داده اند که با هم سنخیتی ندارد.

زرتشتی‌ها وفادار به ایران و انقلاب

یکی از شهروندان زرتشتی نیز حضور در این مراسم با لباس محلی و سر دادن شعارهای استکبارستیزی اعلام کرد: زرتشتیان استان یزد در کنار زندگی مسالمت آمیز با مردم مسلمان یزد، پا به پای آنها حامی انقلاب بوده، در این مسیر جان فشانی کرده و در جشن پیروزی انقلاب حضور پرشور دارند.

افراسیاب موبد ادامه داد: اگر ابرقدرت ها به حقوق بشر و الزام به رعایت آن تاکید دارند، باید از خودشان شروع کنند و حسن نیت خود را ثابت کنند.

این شهروند زرتشتی تاکید کرد: تحریم‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی مردم را از پای درآورده و مردم همه اینها را نتیجه عملکرد دشمنان سلطه طلب می دانند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امروز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با حضور کاروان خودرویی در یزد و مناطق مختلف استان برگزار شد و در مرکز استان نیز این راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان امام حسین (ع) آغاز شد و سپس کاروان خودرویی در بلوار دانشجو، میدان شهدای محراب، بلوار مدرس، بلوار دهه فجر تا میدان امام رضا (ع) سالگرد پیروزی حرکت کرد و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت.

اهتزاز پرچم ایران؛ اهتزاز غرور و اقتدار

حرکت کاروان خودرویی مراسم جشن انقلاب با پخش آهنگ‌های حماسی و انقلابی همراه بود و پرچم های به اهتزاز درآمده جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر شکوه ایران اسلامی را در قلب ایران به نمایش گذاشت.

امروز همچنین پس از پایان راهپیمایی خودرویی، مراسم عبادی و سیاسی نمازجمعه در مسجد ملااسماعیل برگزار می شود و سردار سپهر، قبل از خطبه ها به سخنرانی خواهد پرداخت.

کد خبر 5422213

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد راهپیمایی 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران گرگان افتتاح طرح عمرانی جشنواره فیلم فجر 22 بهمن آمار کرونا عکس استانها خراسان رضوی شیوع کرونا سالگرد پیروزی پیروزی انقلاب مردم ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند