Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای یک هزار و ۹۵۲ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۳۸۴ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۵۹ هزار و ۱۱۹ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) سه هزار و ۱۹۵ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را هزار و ۹۵۲ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۹۳ هزار و ۹۹۴ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده ۲۰۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر هزار و ۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۴۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۰ هزار و ۴۱۳ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۷۴ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ۱۱ هزار و ۹۶ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۴۲۶ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان یک مورد از آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز ۱۱ نفر گزارش شده است.

کد خبر 554853

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اخبار کرونا در اصفهان دوران نقاهت استان ها آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شیوع کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان اورژانس پیش بیمارستانی کرونا در ایران قرنطینه خانگی انتقال بيماري کرونا تخت بیمارستانی آمار کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان بهبودیافتگان کرونا در اصفهان وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان توصیه های بهداشتی وضعیت کرونا در اصفهان ابتلا به کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا در اصفهان کرونا در اصفهان آمار کرونا در ایران آمار فوتی های امروز کرونا سیر نزولی کرونا در اصفهان افزایش کرونا در اصفهان فوتی کرونا در اصفهان امار کرونا در اصفهان موج ششم کرونا فاصله اجتماعی مرگ و میر کرونا در اصفهان بستری شدگان کرونا در اصفهان آخرین وضعیت کرونا در اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضع کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان ابتلای قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، داود مهرگان افزود: ساعت ۱۸:۲۸ شامگاه گذشته برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد. وی یادآوری کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت. مهرگان از وقوع تصادف دیگری ساعت ۲۳:۵ در کیلومتر پنج قیدار به کرسف خبر داد و اظهارداشت: در این سانحه پژوه ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

وی ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان، پایان عملیات را ۴۰ دقیقه بامداد شنبه بیان کرد. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096242

دیگر خبرها

  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم