Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:08:58 GMT

برگزاری راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۰۷۴۷

برگزاری راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه و در سالگرد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم لرستان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را به صورت خودرویی و رژه موتوری برگزار کردند و فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

براساس این گزارش، همزمان با بارش باران عموم مردم لرستان از پلدختر گرفته تا دورود و ازنا و بروجرد و سلسله، با خودروهای خود به میدان آمدند تا سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت خودرویی مردم در مرکز لرستان نیز از میدان ۲۲ بهمن آغاز شد و به سمت مصلی الغدیر خرم آباد ادامه دارد.

کد خبر 5422240

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن خرم آباد دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن گرگان افتتاح طرح عمرانی جشنواره فیلم فجر آمار کرونا عکس استانها خراسان رضوی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. 

در این مراسم، رئیس حوزه هنری خوزستان گفت:حضرت امان خمینی (ره) درباره هنر معتقد بودند که هنر در عرفان اسلامی ترسیمِ روشنی عدالت، شرافت و انصاف و تجسم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. 

محمد شهباز گروئی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین معتقدند بودند که "هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این‌گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا کردند. "

وی اظهار کرد: قطعا این هنر و این هنرمند محدود به جغرافیا نیست که حقیقت و انسانیت مرز نمی‌شناسد و چقدر اقل و ادل سرود: مرزِ ما عشق است هرجا اوست آنجا خاکِ ماست، سامرا، غزه، حلب، تهران، چه فرقی می‌کند؟ 

شهباز گهروئی با تاکید بر اینکه نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است، بیان کرد: روایت تولیدات و رویداد‌های شاخصِ نهضت هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در زمان محدود یک ساعت و دوساعت بی شک غیرقابل انجام است، اما چه شد که به این نقطه مطلوب رسیدیم و قدردان چه چیز یا چه کسانی باید باشیم تا این مسیر همچنان رو به رُشد و تعالی باشد و آن چه مطلوب و ایده آل امامین انقلاب اسلامی است، محقق گردد. 

در این مراسم حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه