Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه سنندج گفت: از حضور همه مردم و مسئولان در مراسم یوم‌الله ۲۲بهمن صمیمانه تشکر می‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از حضور گسترده و معنادار همه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان کردستان در یوم‌الله 22بهمن تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز همه اقشار مختلف مردم؛ پیر و جوان، زن و مرد در مراسم یوم الله 22بهمن حضور باشکوه و سپس در نماز جمعه؛ دانشگاه و مرکز علم، تربیت و ایمان حضور یافته که جای قدردانی دارد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه حضور یکپارچه و یکصدا مردم برای حفظ اسلام و نظام، محافظت از ناموس، کرامت، استقلال، آزادی و پشتیبانی از نظام و رهبری در مراسم یوم‌الله 22بهمن جای قدردانی دارد، تصریح کرد: بعد از گذشت 43سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی کسی نتوانسته در اراده مردم خللی وارد کند و مردم همواره در برابر دسیسه و توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند.

وی افزود: مسئولان نیز باید در خدمتگزاری به این مردم که در همه صحنه‌ها در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند، بیش از پیش تلاش کنند.

ماموستا رستمی بیان کرد: جا دارد از نیروهای نظامی و انتظامی نیز که امنیت مراسم یوم‌الله 22بهمن را تامین کردند، صمیمانه تشکر کنم.

عهد پایدار| ‌مهر کردستانی‌ها پای 43 سالگی انقلاب/ اوج "وحدت و همدلی" شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن‌ + فیلمپوشش زنده| گزارش خبرنگاران تسنیم از شکوه حضور مردمی در 1500 شهر و 3000 روستا‌/عهد پایدار ملت در 43 سالگی انقلاب + تصاویر

وی با بیان اینکه حضور استاندار، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، مسئولان دستگاه قضا و ارگان‌های خدمات‌رسان و فرماندهان انتظامی و انتظامی در نماز جمعه بیانگر غم‌خواری مردم است، اظهار کرد: امروز دستگاه‌های خدمات‌رسان در میزخدمت برپاشده، در مسجد جامع سنندج پاسخگوی مشکلات مردم هستند که این دغدغه آنان را نشان می‌دهد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های خود بر ضرورت مشورت و تعامل و همراهی با یکدیگر خاطرنشان کرد: در برابر خطا و اشتباهات مردم چشم‌پوشی کنیم و از خداوند متعال بخ اهیم که آنان را به راه راست هدایت کند.

وی بر رعایت عدالت و دوری از ظلم و حق‌خوری توسط مردم و قضات در رسیدگی به پرونده‌های مردمی تاکید کرد و ادامه داد: مساوات، حفظ وحدت و تلاش برای توسعه، عمران و آبادانی از دیگر برنامه‌هایی بوده که باید هنه مردم و مسئولان سرلوحه کار خود قرار بدهند.

ماموستا رستمی یادآور شد: امیدوارم خداوند متعال امنیت و آسایش کنونی را برای همه ما حفظ و مسلمانان نیز از آتش تفرقه و اختلاف دور کند.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم یوم الله یوم الله 22بهمن جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر