Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:58:00 GMT

ایران اسلامی قوی تر از گذشته گام برخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۱۵۴۹

ایران اسلامی قوی تر از گذشته گام برخواهد داشت

سرتیب فرزاد اسماعیلی دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی امروز در جریان برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر محمدیه از توابع استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در طول تاریخ ایران کشوری موفق بوده که به جوانان خود عزت و احترام قائل شده و از توان و ظرفیت های این بخش موثر در جامعه، به شکل ویژه بهره برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ اسماعیلی افزود: جوانان ضامن قوام یک کشور هستند و اندوخته هایی مانند نفت و معادن سرمایه و... در برابر این قشر سرمایه راهبردی محسوب نمی شوند، چرا که جوانان می توانند زمینه پیشرفت و تحول اساسی در یک کشور را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: وظایف جوانان در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به آن ها است.

مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان در شرایط فعلی نه در یک شاخه و حوزه بلکه باید در همه عرصه ها ورود جدی و عملیاتی داشته باشند و امیدوارانه در مسیر ساخت ایرانی مقتدر حرکت کنند.

سرتیب اسماعیلی تاکید کرد: به آینده کشور امیدوار هستیم و قطعا به لطف پروردگار ایران اسلامی قوی تر از گذشته در همه عرصه ها گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: عملیات وعده صادق به دنیا اثبات کرد که جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی دارای علم و فناوری بومی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در دیدار با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: کشور از نظر علمی دارای وضعیت بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق دو رکن مفید داشت، افزود: رکن نخست این است که به دنیا اثبات شد که جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی دارای علم و فناوری بومی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بیان کرد: رکن دوم نیز این بود که به دنیا اثبات شد که جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شجاعت استفاده از این علم و فناوری را دارد.

وی با بیان اینکه پس از این عملیات شاهد تغییر نگاه دنیا به جمهوری اسلامی هستیم، گفت: خوشبختانه سال گذشته اتفاقات مثبتی در عرصه علم و فناوری رقم خورد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه در عقد قرارداد با مجموعه‌های مختلف سال گذشته رشد 5 برابری داشتیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان توانستند 530 همت فروش داشته باشند.

وی از رشد 6 برابری منابع در سال گذشته یاد کرد و گفت: سال گذشته عزم جدی در عرصه هوش مصنوعی منجر به راه‌اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • خلیج فارس تا ابدخلیج فارس خواهد بود/یکی ازمهم‌ترین حوزه‌های تمدنی
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان