Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اولین‌بار نمایشگاه A‘DESIGN AWARD در ایران، همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه بسته‌ها برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزاری نمایشگاه A‘DESIGN AWARD در ایران و همکاری مشترک این رویداد معتبر جهانی با نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی بسته‌ها، می‌تواند نقطه‌ی عطفی در تاریخ دیزاین بسته‌بندی ایران و آغازی برای مشارکت، ورود و تعامل دیزاینر‌های سراسر جهان با یکدیگر باشد و نتیجه‌ی ادامه‌ی این همکاری در آینده اتفاق‌های شگفت‌انگیز و مؤثری را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه A‘DESIGN AWARD به عنوان بخش جنبی چهارمین نمایشگاه دوسالانه‌ بسته‌ها از تاریخ 29 بهمن تا 8 اسفند 1400 در فضای نگارخانه‌ی فرهنگسرای‌نیاوران تهران برای بازدید عموم دایر می‌‌شود.

معرفی گروه‌های بخش بین الملل موسیقی فجر / هنرمندان ایتالیا، مصر، افغانستان و هلند به ایران می‌آیندهمکاری خانه موسیقی و دانشگاه پارس/ سینما هرگز بدون موسیقی نبوده استجشنواره موسیقی فجر دورهمی یا رقابتی / حمایت جشنواره از اهالی موسیقی افغانستانبزرگداشت سه هنرمند در جشنواره موسیقی فجر / اعیان، علیپور و صدرسالکپرمخاطب ترین های جشنواره موسیقی فجر / بلیت‌های یاسینی و ماکان تمام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس

باشگاه سپاهان اعلام کرد که به‌زودی از باشگاه پرسپولیس به نهادهای ذی‌ربط شکایت می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: « در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک، اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی، اقدامی درباره جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان، اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران، اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد».

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس پیش‌تر اعلام کرده بود که از سپاهان شکایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری